J00J Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, Etter skolen bestemte jeg meg for å formatere å installere om Windows XP. Jeg satte i Windows XP cden å bootet opp. JEg brukte programmet som ligner på fdisk (det man kommer til ved begynnelsen av installasjonen) og slettet partisjonen og lagde en ny. Jeg valgte å bruke NTFS, programmet begynte å kopiere filer å alt gikk normalt. Ved omstart fikk jeg "Error loading operating system". Denne beskjeden kommer hvergang å jeg har testet flere ganger, blant annet flere windows cder. Noen som vet hvordan man fikser feilen? Lenke til kommentar
m-jense3 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 du kan bruke ms dos til å formatere disken og så installere det derfra..(fra dos)... Lenke til kommentar
J00J Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) du kan bruke ms dos til å formatere disken og så installere det derfra..(fra dos)... Det funker heller ikke, men uansett fant jeg ut feilen. Det jeg gjorde var å sette "LBA" på hd-en inne i BIOS. Tok "bare" 4 timer å finne ut Endret 27. oktober 2004 av J00J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå