tezamno Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei har en athlon kjøpt rett før xp cpu'ene kom. Den er på 1133mhz, jeg er usikker på hvor mye cache den har. Vurderer å skifte den ut med en sempron 2200+. Blir det noe ytelsesforskjell her? Ikke en spillpc så ytelsen er ikke alfa og omega men, jeg vil ikke ha den dårligere enn den er. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hovedkortet ditt tar neppe Sempron CPUèr.... Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 hmm, mener det skulle gå ann å bruke sempron hvis jeg oppdaterte bios. De sier ihvertfall dette om eldre socket A kort på asus sidene, men det et ikke spesifisert om mitt kort kan gjøre det. (A7A133) Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tviler veldig på at det går. Du må nok ha nytt HK. Mitt Asus A7V133 støtta ikke vanlig den første Athlon XP engang (Palomino kjerne), så jeg endte opp med å kjøpe nytt hk også. Simen Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Dere har rett, har sjekket en del på nettet og kortet mitt støtter ikke sempron. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå