Radeon9700 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 10-12 Desember arrangeres Izecold Lanparty 2 i asker (akershus) for de som er intresert! Hjemmesiden demmes er http://www.izecold.tk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Så litt lite ut syns jeg Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror dt var snakk om 50 stykker jeg, så Tg-størrelse er dt ikke... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 50 stykker!!! det er jo ingenting kan jo ikke måle seg med globe engang jo Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva så sier jeg. Det er vel ikke antall mennesker som avgjør om det er et fett lan eller ikke. Jeg bor ikke så langt unna, så jeg får se om jeg tar en tur. Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 50 stykker!!!det er jo ingenting kan jo ikke måle seg med globe engang jo Somsagt, ikke noe TG akkurat, men jeg skal iallefall dit... Får se dere andre om dere ikke kan ta en tur dere og? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva så sier jeg. Det er vel ikke antall mennesker som avgjør om det er et fett lan eller ikke. Jeg bor ikke så langt unna, så jeg får se om jeg tar en tur. sant det var ikke meinga å høres negativ ut kan sikker bli et fett lan sjøl bor jeg LANGT unna så jeg kommer no ikke Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Det bande som skal spille der, kommer herfra.. Drit gode.. Men ikke helt min smak. Edit: Næmen.. Han arangøren bor rett oppi her. Endret 28. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Det bande som skal spille der, kommer herfra.. Drit gode.. Men ikke helt min smak. Edit: Næmen.. Han arangøren bor rett oppi her. Skakke være med du da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det bande som skal spille der, kommer herfra.. Drit gode.. Men ikke helt min smak. Edit: Næmen.. Han arangøren bor rett oppi her. Skakke være med du da? Skal se om jeg får med meg noen venner.. Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Det bande som skal spille der, kommer herfra.. Drit gode.. Men ikke helt min smak. Edit: Næmen.. Han arangøren bor rett oppi her. Skakke være med du da? Skal se om jeg får med meg noen venner.. Morro, hvem er du foresten? Hvor i asker bor du? Prisen på lanet er satt ned til 100kr ser jg... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 haha, hvis dere mener å få plass til 4 pers på et sånt bord som på bildet her så er dere JÆVLIG optimistiske! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det bande som skal spille der, kommer herfra.. Drit gode.. Men ikke helt min smak. Edit: Næmen.. Han arangøren bor rett oppi her. Skakke være med du da? Skal se om jeg får med meg noen venner.. Morro, hvem er du foresten? Hvor i asker bor du? Prisen på lanet er satt ned til 100kr ser jg... Bor i slemmestad.. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 øyerLAN som er tingen vett er nok litt for langt unna til at jeg kommer ja.! har dere seriøst tenkt til å trøkke 4 personer på et sånn lite bord.!? Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror nok ikke menginga var å sitte 4 på et bord. Dem kan jo ikke sette opp alt slik det skal være for å ta et bilde. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 globelan er tingen vettu Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror nok ikke menginga var å sitte 4 på et bord. Dem kan jo ikke sette opp alt slik det skal være for å ta et bilde. sier noe.. får da inderlig håpe du har rett.! Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Tror nok ikke menginga var å sitte 4 på et bord. Dem kan jo ikke sette opp alt slik det skal være for å ta et bilde. sier noe.. får da inderlig håpe du har rett.! De bildene ble tatt av lokalet slik det er, de kunne jo ikke begynne å flytte på stoler å bord bare for å ta bildene.. Lokalet er jo i daglig bruk... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Når jeg tenker over det.. Er ikke denne feilpostet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Flyttes til LAN-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå