Daffadu Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg sitter og spiller Warcraft da alt plutselig henger seg, det er ikke internetten fordi jeg snakker med folk på VT. Jeg har nettopp oppgradert og jeg tipper at dette har noe med saken å gjøre. Her er det altså enten CPU, Minne eller HK som henger seg, har noen erfaringer om hva jeg skal gjøre for å finne ut hvilken av komponentene som ikke fungerer perfekt. Har ikke overklokket eller gjort noe med minnet... Mvh Dagfinn Endret 27. oktober 2004 av Daffadu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sjekket temperaturen? Min maskin hadde en tendens til å henge seg i blant pga for høy temperatur. Sjekk at CPU-kjøleren sitter skikkelig på. Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Har en q-tec 300w psu, cpu-kjøleren sitter godt den... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hoi... Tror feilen ligger i strømforsyningen din, qtec har dårlige str.fors. som leverer urene spenninger, og jeg tror 300w blir litt lite for et A64 system med diverse andre strømsultne komponenter (eks. moderne skjermkort o.l.). Prøv å bytt ut qtec'en en tur, så skal du se at dine problemer løser seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå