janbanan Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vel, har hatt en Radeon i maskinen og skal bytte tilbake til GeForce Ti 4200'en min.. Jeg har avinstallert driverene til Radeon og brukt driver cleaner slik at alt er vekke. Jeg putter i Gf'en min og starter opp.. Kommer inn i windows, installerer driverene og restarter.. så kommer det svart skjerm når jeg starter windows.. Noen som har peiling? Kan det være at kortet blir overopphetet? Trenger svar fort på forhånd takk! Lenke til kommentar
Rolf-ivar Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 prøv og gå inn i sikkerhetmodus og slett driveren. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ingenting på tv porten? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er vel ikke lcd skjerm via dvi ut. kan være du da må slå den over på rett ingang på lcden manuelt. Dersom ditt hovedkort tilfeldigvis har innebygget skjermkort også kan den ha slått seg over på denne porten. :-D Lenke til kommentar
janbanan Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Neh bruker vanlig CRT skjerm.. Har prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og slettet driverene, men det vil ikke funke.. Kan det ha noe med at jeg har byttet vifte mellom 2 GeForce kort? Byttet viften jeg hadde på dette kortet, over på et annet, for så å bytte samme viften tilbake igjen på dette kortet.. Så viftet er den samme, bare den har vært på et annet kort en liten stund.. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Funker absolutt ikke å installlere drivere.. Lenke til kommentar
janbanan Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du prøvd å fjerne driveren til selve skjermen? Det kan av og til bli litt kluss når man bytter skjermkort. Lenke til kommentar
janbanan Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Driverene til skjermen er heller ikke problemet.. :/ Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 1.Prøv med en annen skjerm. 2. Problemet kan være at Windows prøver å kjøre en høyere oppløsning enn skjermkortet/skjermen klarer Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har hatt problemer med det samme, men fant ut at det hos meg funker det hvis jeg ikke installerer kontrollpanelet (begge typene). Lenke til kommentar
janbanan Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Nå funker alt som det skal. Måtte formatere da, det var det jeg håpet på å unngå.. Men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå