ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo fortsatt ingen spill pr. dags dato som har gått over lengden for instruksjoner i verken PS eller VS til DX9.0. lengste enkeltshader er vel på ~66 instruksjoner i PS (Den makser på 96 hos de korteste (R(V)3x0)). Og dette gjelder for HL2 som ikke har kommet ennå. DooM 3 tror jeg bruker 22 instruksjoner på sitt ytterste på PS siden. (Aner ikke hva den programmerbare delen kalles i OGL, men det er en sammenligning med samme effekter visstnok). Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) FarCry overgår i enkelte tilfeller hva PS2.0 kan gjøre i en pass. Det er derfor PS2_x gir noe bedre ytelse for X700 og X800. DX9.0 inneholder også SM3.0. Endret 28. oktober 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
exmx Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Son of a bitch! Du har planer om å kjøpe det samme kortet som meg ja. Jeg kjøper akkurat det x800XT kortet der neste måned om ikke GF6800GT (PCIe) kommer ut da. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) FarCry overgår i enkelte tilfeller hva PS2.0 kan gjøre i en pass. Det er derfor PS2_x gir noe bedre ytelse for X700 og X800. DX9.0 inneholder også SM3.0. Trudde det hadde med stacking å gjøre jeg da... Hvor mange struksjoner kjører FarCry da? (Nå tenker jeg ikke på patcher, men hva spillet med sitt originale konsept hadde intensjoner om å ha/kunne kjøre) DX9.0 inneholder også SM1.1, PS1.4 etc. Men når folk tenker DX9.0, så skiller de fleste ut med å si enten DX9.0 eller 9.0c pga. 100% støtte for struksjonene i SM3.0 kom ikke før DX9.0c. Endret 28. oktober 2004 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå