Gå til innhold

Kjøp av skjermkort - The final decision :D


R-apiD

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Ikveld er kvelden jeg har ventet på... jeg skal kjøpe nytt skjermkort!! :D

 

Det står mellom denne (har den 16 pipelines??) og denne ....

 

Hvem av disse er best på spilling?? (doom3, HL2, Far Cry, dvs.)

 

Hvem av disse anbefaler dere meg, ut av erfaring altså??

 

 

-Takker for svar :D

 

 

Ps. Sry for mange ganske like tråder fra meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg ville valgt XT kortet fremfor Pro VIVO kortet som har 12 Pipelines. Såvidt jeg har forstått er det absolutt ingen garanti å få enablet de siste 4 pipelines på dette kortet selv om det er Toxic og VIVO. Uansett syns jeg ikke prisforskjellen er så gigantisk når du først skal hoste opp rundt 4000.

 

Jeg personlig ville heller ikke kjøpt noe fra pcutstyr.no etter alt jeg har hørt om dem så det er også noe å vurdere. :p

Lenke til kommentar

jeg ville ikke kjøpt noen av disse. du får x800pro kort som koster nesten 500,- mindre enn det du har finni. men måtte jeg velge, er jeg ikke sikker. carnifex har noen bra poeng, men hvis du får enabla de siste pipelinenene på pro kortet vil jeg tru det er et bedre kjøp.

 

Men skal du først bruke 4k på kort, hvorfor kjøper du ikke x800xt pe? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=SER

det koster jo bare 100,- mer og er bedre. jeg ville gått for dette hvis jeg var deg!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
men, vet du hva den har av Gigapixels/sec?? så det på tabellen her en plass, men får den ikke loadet...

Mener det er i overkant av 8.. 8.3 tror jeg.

ok! :p

 

- Tusen takk :D

 

- Får se senere...

 

- setter opp en tråd senere om kortet jeg kjøper (om jeg ikke spiller noen år først :p )

 

- Tusen Takk for hjelpa, Gutta! :p

Lenke til kommentar
jeg ville ikke kjøpt noen av disse. du får x800pro kort som koster nesten 500,- mindre enn det du har finni. men måtte jeg velge, er jeg ikke sikker. carnifex har noen bra poeng, men hvis du får enabla de siste pipelinenene på pro kortet vil jeg tru det er et bedre kjøp. men skal du først bruke 4k på kort, hvorfor kjøper du ikke x800xt pe? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=SER

det koster jo bare 100,- mer og er bedre. jeg ville gått for dette hvis jeg var deg!

hmmm... ikke værst! :p *Vurderer*

Lenke til kommentar
Men skal du først bruke 4k på kort, hvorfor kjøper du ikke x800xt pe? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=SER

det koster jo bare 100,- mer og er bedre. jeg ville gått for dette hvis jeg var deg!

Det er vel også ett spørsmål om tilgjengelighet. XT PE er ikke akkurat det en ser mest av i webshoppene for tiden ;)

jeg så det stod så, på komplett: Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 13 stk 2004-12-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

 

Verd å vente litt??

Lenke til kommentar
Det er vel også ett spørsmål om tilgjengelighet. XT PE er ikke akkurat det en ser mest av i webshoppene for tiden ;)

sant nok, men han får mer for pengene hvis han smører seg med litt tolmodighet

Tror jeg prøver å vente litt jeg :D

 

Spare opp litt ekstra penger så det kanskje ikke svir like mye! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...