kaffi Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vet ikke helt om dette er riktig forum plass men men. Jeg har ett oppsett som har funka før på Bluecom men som nå ikke funker på Telenor, jeg har ett adsl modem med en liten router innebygd som deler ut til 5 pcer. Men nå kan kun en være pålogget internett omgangen. Å jeg trenger hjelp føre jeg gjør noe fælt mot telenor. Jeg er rett og slett forbanna nå Om det hjelper så har jeg en router i posten som jeg henter i morgen 3com noe med trådløst nett. ADSL router----pcer Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har ett oppsett som har funka før på Bluecom men som nå ikke funker på Telenor, jeg har ett adsl modem med en liten router innebygd som deler ut til 5 pcer. Men nå kan kun en være pålogget internett omgangen. BC deler ut flere IP-er pr modem, Online gjør ikke dette og du vil løse dette problemet når du får den nye routeren din. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Brudd på tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg