Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Spirited Away (Vedder på at den ikke er så bra som alle skal ha det til men må se den..) Correctomondo! Jeg liker ikke anime og jeg likte ikke denne filmen. Sikkert en fantastisk orgasmeopplevelse for de som syns anime er kunst. Jeg syns det er Pokémon med for få FPS. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hawaii Oslo Unnskyld? Ikke akkurat en må-se klassiker, den der. Ihvertfall ingenting å skamme seg over. edit: Jepp, jeg dobbelpostet. Accept it. Endret 30. mars 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hawaii Oslo Unnskyld? Ikke akkurat en må-se klassiker, den der. Ihvertfall ingenting å skamme seg over. edit: Jepp, jeg dobbelpostet. Accept it. Jo, sånn som kritikerne behandler den, så er det faktisk svært lett å skamme seg over det. Akkurat samme greia med samtlige filmer på IMDb's Top 250; det er komplett idiotisk å skamme seg over å ikke ha sett dem. Hva er vel poenget i det? Men lista mi blir drastisk kortet ned nå snart. Men Gudfaren-trilogien da; jævla lange filmer. Jeg så halvannen time av den første, og det var drit kjedelig. Det er absolutt ingenting som fungerer mellom meg og mafia- og gangsterfilmer. Får håpe det blir gøyere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hawaii Oslo Unnskyld? Ikke akkurat en må-se klassiker, den der. Ihvertfall ingenting å skamme seg over. edit: Jepp, jeg dobbelpostet. Accept it. Jo, sånn som kritikerne behandler den, så er det faktisk svært lett å skamme seg over det. Akkurat samme greia med samtlige filmer på IMDb's Top 250; det er komplett idiotisk å skamme seg over å ikke ha sett dem. Hva er vel poenget i det? Det gjorde de med Elling, Heftig og Begeistret og Uno òg. Skjønner hva du mener, men at norske kritikere skal blåse opp norske filmer og gjøre de til noe de ikke er er ikke et nytt fenomen. Men selvfølgelig, hvis alle i vennengjengen har sett Torque kan man godt være flau fordi man ikke har sett den. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hmm.. den eneste jeg kommer på akkurat nå er: Pulp Fiction Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Alien II og III Alien vs. predator Predator 2 Gudfaren trilogien Star wars filmene Scarface Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 The Ring American Pie 1,2 og 3 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Revenge of the Njiii0rds IV Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Disse er alle filmer jeg mener jeg burde sett for lenge siden, og som skal i spileren for eller siden, om jeg sa ma se de siste pa dodsleiet. The Godfather (Alle. Har The Collection pa DVD) Citizen Kane One Flew Over the Cuckoo's Nest Dr. Strangelove (lanes fra SteffyBoy sa snart jeg er hjemme i Norge ) Raiders of the Lost Ark 12 Angry Men Psycho (1960-versjonen) Memento Lawrence of Arabia Goodfellas American Beauty Apocalypse Now To Kill A Mockingbird A Clockwork Orange The Shining Full Metal Jacket Indiana Jones and the Last Crusade Mystic River Big Fish Lost in Translation og mange flere! Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 @Beistet og alle andre som tenker på å se Signs. Det er den værste skrotfilmen til Mel Gibson, styr unna. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Apocalypse now Platoon Full Metal Jacket Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 @Beistet og alle andre som tenker på å se Signs.Det er den værste skrotfilmen til Mel Gibson, styr unna. Alt den mannen har laget er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå