Gå til innhold

Shamelist - dine usette filmer

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hawaii Oslo

Unnskyld? :ermm:

Ikke akkurat en må-se klassiker, den der. Ihvertfall ingenting å skamme seg over.

edit: Jepp, jeg dobbelpostet. Accept it.

Jo, sånn som kritikerne behandler den, så er det faktisk svært lett å skamme seg over det. Akkurat samme greia med samtlige filmer på IMDb's Top 250; det er komplett idiotisk å skamme seg over å ikke ha sett dem. Hva er vel poenget i det?

Men lista mi blir drastisk kortet ned nå snart. Men Gudfaren-trilogien da; jævla lange filmer. Jeg så halvannen time av den første, og det var drit kjedelig. Det er absolutt ingenting som fungerer mellom meg og mafia- og gangsterfilmer. Får håpe det blir gøyere.

Lenke til kommentar
Hawaii Oslo

Unnskyld? :ermm:

Ikke akkurat en må-se klassiker, den der. Ihvertfall ingenting å skamme seg over.

edit: Jepp, jeg dobbelpostet. Accept it.

Jo, sånn som kritikerne behandler den, så er det faktisk svært lett å skamme seg over det. Akkurat samme greia med samtlige filmer på IMDb's Top 250; det er komplett idiotisk å skamme seg over å ikke ha sett dem. Hva er vel poenget i det?

Det gjorde de med Elling, Heftig og Begeistret og Uno òg. Skjønner hva du mener, men at norske kritikere skal blåse opp norske filmer og gjøre de til noe de ikke er er ikke et nytt fenomen.

Men selvfølgelig, hvis alle i vennengjengen har sett Torque kan man godt være flau fordi man ikke har sett den.

Lenke til kommentar

Disse er alle filmer jeg mener jeg burde sett for lenge siden, og som skal i spileren for eller siden, om jeg sa ma se de siste pa dodsleiet.

The Godfather (Alle. Har The Collection pa DVD)

Citizen Kane

One Flew Over the Cuckoo's Nest

Dr. Strangelove (lanes fra SteffyBoy sa snart jeg er hjemme i Norge ;) )

Raiders of the Lost Ark

12 Angry Men

Psycho (1960-versjonen)

Memento

Lawrence of Arabia

Goodfellas

American Beauty

Apocalypse Now

To Kill A Mockingbird

A Clockwork Orange

The Shining

Full Metal Jacket

Indiana Jones and the Last Crusade

Mystic River

Big Fish

Lost in Translation

og mange flere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...