Algron Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gudfaren triologien Alien (Allle) Citizen Kane Casablanca Ben-Hur Apocalyose Now Reservoir dogs The Pianist Das Boot Og MANGE fler Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Titanic Alle Gudfaren Eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Veldig offtopic, men: noen andre som leser shamelist som shemale når de ser topic? Jeg har gjort det flere ganger nå, og det bekymrer meg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jaja. Here it goes: Once Upon a Time in America For a few Dollars More. (Eneste i Dollars triologien jeg ikke har fått sett ennå. ) Nobody filmene i regi Sergio Leone Det meste av Dario Argento. (Har ikke sett noe av han ennå. Hørt mye bra om Suspria og Argento generelt.) Night of the Dead Generelt mer av G.A. Romero (Hittil har jeg bare sett Dawn of the Dead, Martin og Day of the Dead.) Goodfellas Shaun of the Dead Ereaserhead (Og mer av Lynch. Bare sett Lost Highway og Mulholland Drive) Manhunter Ringu (Og egentlig mer Japansk skrekk.) Collateral Pulp Fiction ( ) Kill Bill Volum 2 Trinity filmene. (Og generelt mer (Spagetti) Westerns.) Hang 'em high Meet the Feebles Forgotten Silver High Plains Drifter En av Dirty Harry filmene, men husker ikke hvilken. Mer av Alfred Hitchcock. (Har bare sett Psycho, the Birds, Dial M for Murder og Rope. Faktisk ikke sett Rear Window ennå.) Gjøkeredet Poltergeist (Tobe. ) The Exorcist (Sett den siste halvtimen og da lo jeg godt til tider. Noen gråter men jeg syns nesten det var mer latterlig enn skummelt. Likevel likte jeg den svært godt.) Nosferatu Taxidriver The Deer Hunter. ( ) City of God Nosferatu 2001: A Space Odyssey Mer av Chapplin The Usual Suspects Memento The Third Man ( ) Donnie Darko Platoon Full Metal Jacket (Sett deler av den men ikke hele) Har sikkert glemt en del men men. Filmer som ikke nødvendigvis er gode men som jeg syns jeg burde se en gang fordi "alle" har sett de: Star Wars Ep. 1 & 2 Passion of the Christ The Village Signs Monsters Inc. Istid Braveheart Har foresten sett ca. 46 av filmene på 250 topp hos imdb. Ble en del filmer men men, det er faktisk det meste av det jeg skammer meg over å ikke ha sett etter å tenkt nøye igjennom det hele, tatt en titt på imdb og litt her. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Ichi the Killer The Killing Ben-Hur Kill Bill 1 og 2 Scarface Shichinin no samurai Casablanca Rear Window (aldri hørt om) 12 Angry Men (aldri hørt om) North by Northwest Lawrence of Arabia Cheeses, Amelie ligger på top 24 av all time. Det er ikke verst... Har sett 90-100 av de på top 250. Endret 28. oktober 2004 av diskvask Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Battle Royale!!! Så "Ichi The Killer" igår, så lurte på om BR er noe bra? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Battle Royale!!! Så "Ichi The Killer" igår, så lurte på om BR er noe bra? Så Battle Royale igår. Den var underholdende og morsom når den var syk, men det var noen ting jeg ikke likte. Det er rett og slett en film man må se. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Veldig offtopic, men: noen andre som leser shamelist som shemale når de ser topic? Jeg har gjort det flere ganger nå, og det bekymrer meg. Har samme problemet. Tror jeg henger for mye på b0g.org.... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har sett 40 av de første 100, og 71 av alle 250. Må-se usortert top5: This is Spinal Tap Citizen Kane Gjøkeredet Once upon a time in America The great dictator Har faktisk alle bortsett fra Great Dictator liggende, men kommer meg liksom aldri til å sette dem på . Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Veldig offtopic, men: noen andre som leser shamelist som shemale når de ser topic? Jeg har gjort det flere ganger nå, og det bekymrer meg. Har samme problemet. Tror jeg henger for mye på b0g.org.... omfg, another gimp! Oh, look - nice boots. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ved en rask gjennomgang til ser jeg at jeg har sett 62 av de første 100 på kino, 129 av de 250. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Citizen Kaine Ethernal Sunshine of the spotless mind Casablanca Das Boot Taxi Driver Raging Bull The Shining Pcycho Faktisk aldri hørt om Itci the Killer, får sjekke den ut. Crossroads? nei.. Endret 4. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Kan si de jeg kommer på akkurat nå: -Faceoff -Shawshank Redemption -Pitch Black og dens oppfølger -Das Boot -Ichi The Killer -Kill Bill Vol.1&2 -Battle Royal 2 -Night of the Living Dead -Argento`s cut av Dawn of the dead -Pulp Fiction -Passion of the Christ -The Village -Signs -Monsters Inc. -Braveheart Edit: Rettet opp feil av navn på Dawn of the dead Endret 4. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) DU mener vel Argento's cut av Dawn of the Dead? Må selv føye til Itchi the Killer. (Eller kanskje ikke. Den ser da unektlig syk ut da. ) Endret 4. november 2004 av Beistet Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kun sett 62 av topp 250. Ikke bra, ikke bra. Men jeg må si det er mye der jeg ikke har noe behov for å se heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Men jeg må si det er mye der jeg ikke har noe behov for å se heller. Det vet du egentlig ingenting om. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Men jeg må si det er mye der jeg ikke har noe behov for å se heller. Det vet du egentlig ingenting om. Det gjør du kanskje? Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Noen jeg burde se. - The Day After Tomorrow - Van Helsing - King Arthur - Cannonball Run 1 og 2 - Duel - Shrek 2 - Terminator 3 Sikkert flere. edit: Fiksa noe. Endret 5. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gudfaren 1 og 2 Scarface das boot hmm tenke.... Ran kommer ikke på flere nå, selv om det er veeeeeeeeldig mange filmer jeg ikke har sett som jeg "burde" se... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Overaskende at jeg kun har sett 66.Men så er jeg heller uenig med den listen (X-Men 2 slår Heat? Pirates of the Caribbean slår Being John Malkovich? Ringenes Herre er med i det hele tatt? Nei, den listen tar jeg ikke alvorlig) imdb er en idiotisk liste som altofor mange "filmfans" følger slavisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå