Gå til innhold

Shamelist - dine usette filmer

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Ingenting fra Mario Bava (i skrekkfilm miljøet så bør man ha sett noe fra denne mannen)

- Ingenting fra Jean-Luc Godard

- Bare av The Enigma of Kaspar Hauser av Werner Herzog (men holder på med Fitzcarraldo)

- Bare Lost Highway og Eraserhead fra David Lynch

- Grave of the Fireflies

- Nosferatu

- Scarface (1932)

- Ben Hur

:ohmy:

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke sett flere enn 64,4 (siste firedel av Smultronstallet).

Men så er det ærlig talt ikke mer enn et par av favorittfilmene mine som henger der. Klarer ikke å prioritere dem heller. Av de 64 er det alt for mye dritt.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Sett: 159

Ikke sett: 91

Så kan vi jo se hvor mange av de dårligste filmene jeg har sett: Tror nesten det er fler på den listen som har funnet sin vei hjem til DVD/VHS-spilleren (helst det sistnevnte) min.

Forøvrig er jeg enig med Steffyboy. Den listen der er imho bare tøys og tull. Hva pokker gjør filmer som LOTR (vet jo hvorfor), X2, Finding Nemo og Monsters Inc der? (Just to name a few.) Helvetes Coca Cola-kultur!

Lenke til kommentar

Listen er jo ikke tull da. Hvis dere mener noen av filmene der ikke tilhører lista er det vel bare dere som har sær smak? LotR har vel 70 000 stemmer eller noe å backe den opp med. Angående top250 er det der veeeeldig mange jeg ikke har sett dessverre. Greit nok at jeg liker IMDB, men mye på den listen er ikke min smak dessverre.

Lenke til kommentar
Tyske stumfilmer med Klaus Kinski > *.* > LOTR, men det er dog kun min subjektive, halvfilmnerdete mening. ;-p

Kinski i stumfilmer? :hmm::nei:

Sett i underkant av 220 av de på imdb-lista, 93 av de første 100.

Bare en spøk, har faktisk et fin-fint bilde av han fra Berlin filmfestival som er rammet inn på rommet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...