spetter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Vurderer kanskje et nytt FULLTOWER kabinett. Det skal være av skikkelig kvalitet. Noen forslag ? ps: er en grønnskolling når det gjelder kjøp av kabinett, sist kabinett jeg kjøpte var for 2-3 år siden (chieftec bigtower 01-BLD) Har ingen innsikt i kabinett markedet. Det jeg har nå er: Chieftec Fulltower BLD (blå versjonen) og 431 watt enermax strømforsyning. Noen kabinetter som passer til disse kritteriene ? Skal gå over til vannkjølling, har bestilt meg dette: WaterChill CPU/VGA/Chipset-A Power Kit KT12A-L30/220v-10mm Antarctica Dual Rad (komplett.no), eventuelt noen bedre forslag til vannkjølling ? Fulltower, ATX ? E-ATX ? Ikke fastmontert hovedkort plate i kabinettet (løsnes for bedre oversikt osv) Alluminium Støydemping, lydløst som mulig (derfor også vannkjølling ) Vekta spiller så og si ingen rolle. Hvordan er lian-li til disse kritteriene ? og eventuelt hvilket lian-li kabinett ? om det blir lian-li da vell og merke !!? Kommer ikke på noen fler kritterier i farta.. Anbefallinger ? edit: et annet kritterie vibrasjonsisolerende fester til diverse enheter i kabinettet edit2: kan da også kanskje ta med at jeg foretrekker sort eller sølv kabinett edit3: har nå amd hardware Best mulig kabinett Endret 27. oktober 2004 av spetter Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Enten Lian Li PC75B eller CoolerMaster Stacker. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) er noen av de lian-li kabinettene tilpasset btx og eller E-atx standarden ? leser på testen at CoolerMaster Stacker er det og ser ut til å være en kjempegod kandidat. REgna med at jeg måtte opp i mot 2000-2200 eller noe for et skikkelig kvalitets kabinett osv.. Endret 28. oktober 2004 av spetter Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ifølge microplex følger ikke lian-li kabbisene BTX standard. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok.. vanskelig å få alle valg til å klaffe. Prøver selvsagt å finne et kabinett som er mest fremtidsretta osv.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) vannkjølling CM Stacker. Det har dog ikke uttagbart HK-brett (eller det har egentlig det, men det er ikke gjort på 1-2-3). Det støtter BTX og har gummifester på diskrammene. Endret 28. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå