Kasp Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 -Kjøling, først og fremst -Hva den er laget av (Kjøper bare kjølere med kobberbunn) -Viftestørrelse -Støy (Ikke over 25db) Utseende er det samme, har den det jeg har beskrevet over, er det en bra kjøler, sett fra min side Btw, har en Zalman CNPS7000B-Cu Den er lydløs, kjøler godt og fyller alle kravene mine til en god kjøler Er vel den beste luftkjøleren til A64 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 hørtes ganske bra ut Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 den som kjøler best under 26db Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 du æ'kke så gla' i støy med andre ord? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 -Kjøleevne -Kjøleevne -Kjøleevne Resten gir jeg katta i. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 -Kjøleevne-Kjøleevne -Kjøleevne Resten gir jeg katta i. Her har vi da en skikkelig konge på haugen! Kan det ikke bli litt monotont da? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) 1. Kjøleevne 2. Støynivå (godt valg av vifte) 3. Materiale 4. "Bundle" (følger det med en god pasta?) 5. Utseende 6. Pris 7. Brukervennlighet (mht. montering osv) Min kjære Swiftech MCX478-V oppfyller dette Endret 28. oktober 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 -Kjøleevne-Kjøleevne -Kjøleevne Resten gir jeg katta i. Her har vi da en skikkelig konge på haugen! Kan det ikke bli litt monotont da? Kjøpelysten dempes jo litt når man titter bort på en lommebok hvis pengeinnhold er erstattet med et vakum. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ser du har Mist Frostbite-kjøler og en solid overklokka XP2500+. Hvor mye støyer viften(e) din(e) på den kjøleren? Hvilken kjølepasta har du? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 1.Kjøleevne 2.Støy 3.Driftstid Hvordan den ser ut spiller ingen rolle så lenge de tre kriteriene er oppfylt. F.eks. om den ser ut som en banan og er laget av papp, er de overnevnte kriteriene oppfylt så er det greit. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Ser du har Mist Frostbite-kjøler og en solid overklokka XP2500+. Hvor mye støyer viften(e) din(e) på den kjøleren? Hvilken kjølepasta har du? nja. Kabinettviftene(30-40 DB) overdøver CPU-viftene, så jeg kan egenlig ikke si noe om lydnivået. Jeg bruker AS5. Endret 28. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ser du har Mist Frostbite-kjøler og en solid overklokka XP2500+. Hvor mye støyer viften(e) din(e) på den kjøleren? Hvilken kjølepasta har du? nja. Kabinettviftene(30-40 DB) overdøver CPU-viftene, så jeg kan egenlig ikke si noe om lydnivået. Jeg bruker AS5. Har du en eller to vifter på kjøleren? Bruker du den medfølgende vifta? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 1.Kjøleevne2.Støy 3.Driftstid Hvordan den ser ut spiller ingen rolle så lenge de tre kriteriene er oppfylt. F.eks. om den ser ut som en banan og er laget av papp, er de overnevnte kriteriene oppfylt så er det greit. Tro'kke du får særlig bra kjøling med papp, nei Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 -Kjøleevne-Kjøleevne -Kjøleevne Resten gir jeg katta i. Her har vi da en skikkelig konge på haugen! Kan det ikke bli litt monotont da? Kjøpelysten dempes jo litt når man titter bort på en lommebok hvis pengeinnhold er erstattet med et vakum. jo, du har et poeng der Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 1.Kjøleevne2.Støy 3.Driftstid Hvordan den ser ut spiller ingen rolle så lenge de tre kriteriene er oppfylt. F.eks. om den ser ut som en banan og er laget av papp, er de overnevnte kriteriene oppfylt så er det greit. Tro'kke du får særlig bra kjøling med papp, nei Tror ikke jeg heller men dersom noen skulle finne på en endring i den molekylære strukturen slik at papp ledet varme veldig bra, så skal jeg ha det Lenke til kommentar
kjelle007 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kjøleevne. Har "Vulcano 12" ribbe med "Vantec tornado" 80 mm vifte, og selvfølgelig viftestyring. Kan da velge støynivå og kjøleevne etter ønske. Ribbe: Vifte: Microplex Dette oppsettet kjøler skikkelig bra på full gass, men bråker litt mye hjemme i stua. Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Om så kjøleren så ut som en selvdau oter, så hadde det vært greit bare den kjølte bra. Kjøleevne er altså min Pri. 1 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ser du har Mist Frostbite-kjøler og en solid overklokka XP2500+. Hvor mye støyer viften(e) din(e) på den kjøleren? Hvilken kjølepasta har du? nja. Kabinettviftene(30-40 DB) overdøver CPU-viftene, så jeg kan egenlig ikke si noe om lydnivået. Jeg bruker AS5. Har du en eller to vifter på kjøleren? Bruker du den medfølgende vifta? 2 vifter ja. Den medfølgende + en coolermaster som jeg ikke helt vet spesifikasjonene på. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 1.Kjøleevne2.Støy 3.Driftstid Hvordan den ser ut spiller ingen rolle så lenge de tre kriteriene er oppfylt. F.eks. om den ser ut som en banan og er laget av papp, er de overnevnte kriteriene oppfylt så er det greit. Tro'kke du får særlig bra kjøling med papp, nei Tror ikke jeg heller men dersom noen skulle finne på en endring i den molekylære strukturen slik at papp ledet varme veldig bra, så skal jeg ha det Hehe, slenge inn noen elektroner her og der... kjelle007 Jo det så ut som et bra oppsett! MetaBaron artig liten beskrivelse der, bryr meg katta om hvordan den ser ut jeg også, er ikke noen casemodder for å si det slik... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hum.. Er ikke alle som er stinn med penger så derfor er min liste slik. 1. pris 2. pris 3. lyd 4. effect Jeg har betalt ca 300,- for hele vannkjølings sette mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå