delaan Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skulle tro dette var et vanlig spørsmål, men ettersom jeg ikke klarte finne noe fornuftig svar på dette ved å søke i forumene, så er det vell kanskje bare meg som er helt grønn? Det jeg lurte på er, hva er de beste programmene til å: - Rippe DVDer (lage backup av egne/Lage DVD Images på PC) - Brenne ut DVD Images - Brenne DVD med vanlige filer (lagringsdisc) - Brenne DivX/Xvid/SVCD etc som DVD (er det mulig?) Har hørt Nero skal være bra og brenne DVD-plater med, men jeg klarer rett og slett ikke å finne noen "brenne DVD" funksjon.. er bare den der "Mini DVD" saken.. må man ha no ekstra? Så her sitter jeg med ny DVD-brenner og er ute av stand til å gjøre no med den Så, jah... forslag på hvilke programmer som er best? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 DVDShrink funker fint for meg Lenke til kommentar
delaan Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok, har ikke testa å brenne med DVDShrink enda, men virker som den ripper DVDer og brenner ut DVDimages ganske greit, men den har ingen funksjon for å bare brenne vanlige filer på DVD-plater..? Ser heller ingen funksjon som kan gjøre om f.eks. XviD-filmer til vanlige DVD-filmer som kan kjøre i en DVD-spiller..? Noen forslag? Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har aldri gjort xvid til dvd, men her er en masse guider angående dette emnet. Ang Nero, så kan det være at du har en eldre versjon. Jeg har versjon 6.3.1.25, og der har jeg muligheten til å brenne vanlige filer på dvd. Sjekk her for nyeste versjon. Endret 28. oktober 2004 av laim_com Lenke til kommentar
delaan Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ok, litt flau nå.. Har riktignok nyeste versjonen av Nero. Hadde bare ikke sett den drop-down menyen hvor man velger CD/DVD på New Compilation Greit, da burde Nero fungere bra nok Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 DVDshrink, DVD decrypter, Nero Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 DVDXcopy ... noen som har peil om det har kommet noe ny versjon til dette programmet? Er veldig på utkikk etter en dugandes løsning for å enkelt kopiere en DVD-plate (uansett kopibeskyttelse eller ei) over til en annen. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 finnes det noen programer for å laste ned dvd fra dvd plate til pcen?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 finnes det noen programer for å laste ned dvd fra dvd plate til pcen?? DVDshrink, DVDdecrypter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå