steinark Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, WindowsXP kan sette maskina i dvalemodus/hibernate når batteriet når ei viss grense, men den tillater ikke å sette grensa lavere enn 3 %. Vet du om det går å redigere registeret, eller på andre måter, for å sette grensa lavere? Eller om det finnes gode program som gjør det samme? mvh Steinar Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 er jo smart å ha strøm nok til å kunne sette den i dvale da Det kan jo ta litt tid, pluss at det er jo ikke sikkert at strømmåleren er helt korrekt. Lenke til kommentar
steinark Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) vel batteriet mitt er bra nok til å klemme ut noen minnutter til... strømmåleren er etter det jeg har sett helt korrekt. Endret 3. november 2004 av steinark Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Rart.. jeg er da ganske sikker at jeg kan sette (dvs, jeg har satt) strømstyringa på min bærbare til å gå i dvale uten advarsel eller alarmer ved 0% (!) batteri. Jeg har meldingsvarsel ved 3%. Går fint det. Virker som det er en skvett strøm fortsatt selv om Windows sin måler viser 0%. Lenke til kommentar
steinark Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) jeg kjører windows xp norsk vet ikke om det kan ha noe å si CannibalCorpse, bruker du den interne stømstyringa? eller et 3-partsprogram? Endret 3. november 2004 av steinark Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg kjører windows xp norsk vet ikke om det kan ha noe å si CannibalCorpse, bruker du den interne stømstyringa? eller et 3-partsprogram? Kjører XPpro norsk jeg og, og ja jeg bruker XP sin egen strømstyring! Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 min tillater ikke mindre en 2%.. Testa uten denne sperren engang og maskinen funka i 15-30 min fra 2-4% til den skrudde seg av. Vesentlig lengre en forventet siden total batt tid på min laptop nå er nede på 1.5-2 timer. MEN jeg fant et triks her nå mens jeg rota rundt med instillingene :.. Marker den hendelen som styrer hvor mange prosent du vil ha.. Bruk venstre piltast så den kommer til ønsket posisjon samtidig som du bruker musa til å trykke på "use"/"bruk" . Så blir den stående i denne nye posisjonen. Om lagringen faktisk blir slik i bruk, ( noe jeg tror ) vet jeg ikke siden jeg nettopp gjorde dette og har ikke testa om den skrur seg nå av på 1% som jeg satt den til. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Kommer vel an på maskin om den tillater å gå i dvale på 0% (dvs det Windows viser som 0%). Selv kan jeg bruke min maskin en stund når den tilsynelatende har "0" prosent. Endret 25. november 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå