Gå til innhold

Casemod tema forslag ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med å bli ferdig med total tuneing?

er faktisk ferdig!

hm..

noe blangt kanskje, og kanskje noe mørkt..

uorginale løsninger, som.f.eks å montere cdrommene slik at de peker opp istedet for ut...

vindu, lys (beskjeden)

hm..

egen logo...

har faktisk tenkte på det med cdrommen :) vent å se ;)

EDIT: siden det var en del "mas" om bilder av totaltuning tok jeg ett par nå.. husk at dette kabinettet ikke har hw atm! :nei:

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Bygg/kjøp et vanlig akvarium med levende fisk i, så bygger du en vanntett ''boks'' i plexi med HW inni og en ''tut'' stikkende opp over kanten på akvariet for å slippe inn/ut litt luft, og utganger, cd/dvd og sånn :D

Kjapp ''forklarende'' tegning laget i all hast...

post-226-1098979164_thumb.jpg

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
skal modde ett kabinett, ikke lage ett :D og jeg hadde uansett ikke giddi mata fiskene! :p

Går faktisk an å kjøpe en foringsautomat fra Eheim som forer fisken til faste tider hver dag..... :D

Til den vannrensinga har du ei helt vanlige akvariepumpe som du må bytte filter i med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Du løper ned til første og beste dyrebutikk, kjøper f.eks en Ancistrus Malle og slipper den løs i akvariet, hvis du i tillegg slår av lyset om natta så bremser du algeveksten på den måten også. Pumpa bidrar også til å holde algebestanden nede.

For tredje gang (nei, jeg kan/gidder ikke å telle) ALGER ER IKKE NOE PROBLEM!!! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...