kverna Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei! Skal begynne på en ny casemod, noen som har noen gode og lite brukte tips til tema for kabinettet ? takker for alle tips Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hva med å bli ferdig med total tuneing? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hm.. noe blangt kanskje, og kanskje noe mørkt.. uorginale løsninger, som.f.eks å montere cdrommene slik at de peker opp istedet for ut... vindu, lys (beskjeden) hm.. egen logo... det er alt jeg kommer på... Lenke til kommentar
yamano Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tja Kanskje Temaet "Tynn Som FAen" men det bli kanskje litt fornærme temaet mitt.--- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) hva med å bli ferdig med total tuneing? er faktisk ferdig! hm..noe blangt kanskje, og kanskje noe mørkt.. uorginale løsninger, som.f.eks å montere cdrommene slik at de peker opp istedet for ut... vindu, lys (beskjeden) hm.. egen logo... har faktisk tenkte på det med cdrommen vent å se EDIT: siden det var en del "mas" om bilder av totaltuning tok jeg ett par nå.. husk at dette kabinettet ikke har hw atm! Endret 28. oktober 2004 av kverna Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 poste bildene her? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 skjekk workloggen min da .. det er litt offtopic å poste dem her men andre forslag ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Bygg/kjøp et vanlig akvarium med levende fisk i, så bygger du en vanntett ''boks'' i plexi med HW inni og en ''tut'' stikkende opp over kanten på akvariet for å slippe inn/ut litt luft, og utganger, cd/dvd og sånn Kjapp ''forklarende'' tegning laget i all hast... Endret 28. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hehe.. det hadde vært noe, men da må man jo mate fiskene.. man må jo også regelmessig rense vannet.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 skal modde ett kabinett, ikke lage ett og jeg hadde uansett ikke giddi mata fiskene! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 skal modde ett kabinett, ikke lage ett og jeg hadde uansett ikke giddi mata fiskene! Går faktisk an å kjøpe en foringsautomat fra Eheim som forer fisken til faste tider hver dag..... Til den vannrensinga har du ei helt vanlige akvariepumpe som du må bytte filter i med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg tenker på alger jeg.. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Algedreper i vannet... Det må du vel ha i et akvarium? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du løper ned til første og beste dyrebutikk, kjøper f.eks en Ancistrus Malle og slipper den løs i akvariet, hvis du i tillegg slår av lyset om natta så bremser du algeveksten på den måten også. Pumpa bidrar også til å holde algebestanden nede. For tredje gang (nei, jeg kan/gidder ikke å telle) ALGER ER IKKE NOE PROBLEM!!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hva med ekstra psu til bilforsterker, og noen skjermede høyttalere.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ikke la akvarium stå i sollys Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 hvorfor alt snakket om akvarium når jeg spør om tema til casemod av kabinett jeg har fra før? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hvorfor alt snakket om akvarium når jeg spør om tema til casemod av kabinett jeg har fra før? Skal begynne på en ny casemod, Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bokhylle, cola, kamera, en film, øks møter kabinett, bensin+sagsopn+kabinett, blått, minimalistisk, renesansen, et spill, penger(lime masse 50øringer og legge ei plexiplate utpå) kube, standard, himmel, skog/natur eller overklokkong.no . Bare noen forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå