Gå til innhold

Ny, spennende 19" LCD fra Viewsonic


smeboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan man kjøpe denne til Billigst penge. Så noen skrev litt tidligere her at den har droppa 500 kroner i pris ?? stemmer det hvor ?

 

Jeg fatter ikke hvorfor folk surrer rundt og lager tråder om forskjellige skjermer her på Hw.no når du har denne skjermen her som må være kongen når det gjelder utseende og Ytelse jeg fatter det bare ikke ??

Lenke til kommentar

Da antar du feil.

Kunne du tenke deg å utdype det der, eller skal du bare stå her som en tulling som slenger med leppa? Har du ikke noe fornuftig å si så råder jeg deg til å finne på noe annet neste gang.

 

Hvem har pisset i din frokost da? Slenge med leppa? Det er vel det du som gjør nå? Jeg sier at han antar feil, da jeg eier skjermen og vet hva jeg snakker om.

Endret av boosting
Lenke til kommentar

Jasså? Du eier skjermen? Da vet du vel alt om hvem som er best da, siden du har sett den ene. Ja, nå er jeg sarkastisk, og jeg sender deg en PM for vidre diskusjon i forhold til posten min. Den avsluttes i denne tråden nå.

 

Jeg antar at du mener det ikke finnes etterslep på skjermen din (hvem av de er det?). Stemmer?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...