Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hey alle! Jeg lurer på åssen Tv kabel jeg trenger til mitt Gainward GeForce FX 5600? Det er et sånn kort. http://www.gainward.com/html/product/vga/fx/5600/780xp.htm Noen som har samme korte som vet det? Det er sånn inngang på det. http://home.no.net/ugenteez/test/gainward_kantakt.jpg Trenger navn på kabel og gjerne pris og hvor jeg kan få kjøpt det. Hadde vært fint Endret 27. oktober 2004 av Mr.TeeZ Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Pleas Help me ingen som har peilling? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Gjenta etter meg: S-video kabel Burde ha fulgt med kortet..... Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Gjenta etter meg: S-video kabel Burde ha fulgt med kortet..... ja gjorde det. med jeg kjøpte korte av en som har rotet den bort Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gjenta etter meg: S-video kabel Burde ha fulgt med kortet..... Det er ikke så enkelt. På bildet ser det ut til å ikke være standard s-video. Og i dataene til kortet i linken står det at det skal følge med en "VIVO cable". Dette kortet har da både video inn og ut i samme kontakte og trenger en splitter/adapter som skulle fulgt med. Der er det sansynligvis både s-video og kompositt utganger. Hvilken kabel som er lurest å bruke, kommer an på hvilke muligheter for tilkobling man har på TV. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Et kort søk på Google ga treff på denne linken... Sjekk om du får tak i noen i Norge. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 mitt gamle geforce 2 kort hadde en slik "s-video" kabel inngang. Men jeg fikk med en omformingskabel fra "s-video" til den gule scart inngangen. Sikker på at du ikke fikk med en sånn omformingskabel da? så er det bare å kjøp en lang scart kabel ( gul ). Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Gjenta etter meg: S-video kabel Burde ha fulgt med kortet..... Det er ikke så enkelt. På bildet ser det ut til å ikke være standard s-video. Og i dataene til kortet i linken står det at det skal følge med en "VIVO cable". Dette kortet har da både video inn og ut i samme kontakte og trenger en splitter/adapter som skulle fulgt med. Der er det sansynligvis både s-video og kompositt utganger. Hvilken kabel som er lurest å bruke, kommer an på hvilke muligheter for tilkobling man har på TV. jeg trur jeg trenger VIVO kabel, men hvor kan jeg få kjøpt en? eller hva ken jeg bruke i stede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå