the_fire Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 FRIdykker også når sjansen byr seg. Så venter jeg på at bassenget skal åpne slik at jeg får tatt apperatdyknings-sertifikat (har CMAS* fridykking). Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Driver med data, Ser endel på film, speidern er vel kanskje ikke en hobby, men jeg driver nå med det på fritia også, og maler/spiller Warhammer 40,000. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den største lidenskapen jeg har (bortsett fra sex og alt det opplagte) er musikk. Jeg spiller i band og jobber med musikk hele tiden. Jeg er også datamann, det bruker jeg myyye tid på hver dag. Litt for mye. Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Mine: - Trommer - Data - Snowboard - Gå til fjells - Trommer: Jeg spiller i et band, men vi spiller litt kjedelige sanger, men vi skal få tak i noen litt tøffere etterhvert. - Data: Sitter her på Hw og surfer, også spiller jeg litt. Jeg prøver også meg litt i Adobe Photoshop. - Snowboard: Står på snowboard om vinteren i eit skitrekk på Kvamskogen. Trekket heter Furedalen. - Gå til fjells: Jeg går til fjells nesten kvar helg når det er fint vær, det er rett og slett bare gøy Endret 28. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sommer: Fotball og selfølgelig være ute å Cruise i båt, og ta bølgene til Express båen. Om Vinteren er det jo Snowboard seff. Cruise litt i Eikedalen. hehe Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Mine hobbyer: Fjellgaoing, går når eg gidder , er litt giddalaus. Data: det er jo opplagd, spilling og mest HW Film: ikkje så mykje, ser på film når jeg gidder det og Bmx:Driver på med det og når jeg gidder, Slalomski: Om vinteren så klart, laussnø deluxe,, ikkje så mykje i løypa mest utanfor løypa, i løypa og men det er kjekkere utenom. pil og bue: Når jeg har piler skyter de stadig vekk dei, har ingen nå får augnablikket. Jau kommer ikkje på meir i dag. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sommer: Fotball og selfølgelig være ute å Cruise i båt, og ta bølgene til Express båen. Om Vinteren er det jo Snowboard seff. Cruise litt i Eikedalen. hehe Kommer du fra Samnanger eller? Er frå kvam Nabo komunen. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Data Musikk Film (Ser nesten aldri på tv lenger though) Ju-Jitsu (Kampsport) Rulleskøyter (Veldig effektivt fremkomst middel, suser til skolen hver dag ) Slalom Sto også på Snowbaord før men har gått over til slalom. Drev også å sykla en del, før jeg knuste 2 tenner, har ikke sykla siden det Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 1) Damer 2) Trening 3) Fotball 4) Data 5) Film 6) Musikk Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Soving! Tenk den fantastiske følelsen av å ikke stå opp. Sp+ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Mine hobby'r: 1-Hunder seff. Liker alt som har med hunder å gjøre og i framtiden når gutten her er fullt utviklet skal vi drive trekk og litt diverse. 2-Sportfisking: Fisker med både flue og vanlig stang men desverre har det dabbet litt av i det siste pga de eg fisker med ikke er så hypp og eg gidder jo ikke ta bussen med fullt utstyr for å fiske. (når eg har lappen og bil blir det mye fisking) 3-Skyter en del med luftgæver men kunne tenke meg ta jægerprøvene for småvilt en eller annen gang. 4-Data seff. Sitter jo hele tiden foran denne fordømte pc'n. 5-Spilte litt på didgeridoo men den eg har en små ødlagt så eg spiller ikke lenger. 6-musikk! Musikk er noe eg har konstant på når eg er på rommet mitt. 7-Paintball er noe eg begynte med nå i sommer men har ikke blitt så mye av det egentlig. 8-Samler boss. Sikkert flere ting eg ikke kommer på eller ser på som hobby. Edit: Liker å ta bilder men har ikke eget digicam men når eg får meg en god en så blir eg "fotograf" Endret 29. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har dette blitt en slags "Legg inn kontakt annonse her" tråd? -Lykkelig mann i 20årene som ikke røyker, tåler en støyt og liker naturen. Jeg driver også med Snowboard, og liker å gå lange romantiske turer i marka. Bygger bra hus, og er spes flink på å legge parkett!" ... Var bare et eksempel for de so ikke skjønte det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Onani er min hobby. Masturbasjon. Og musikk. Spiller synth og har 5 synther (derav 2 vintage analogsynther) hjemme. Damer? Pfff..hakke tid! Endret 29. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 PC såklart, drev med RC biler (Har en bæltrimmet Kyosho Subaru Impreza WRC Alpha og en Kyosho Inferno DXII) og så "synger" jeg i ett band. Kommer ikke på noe mer nå... JO! Golf (Driving range) og pistolskyting på sommeren Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 - Skyting på bane Men vurdere også å ta Jegerprøven! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ny hobby: San Andreas Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Spiller gitar, dasser og dreper hjerneceller. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gitar, data og racersykling +mye mer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 1) Film2) Musikk 3) Trening 4) Alkohol 5) Damer thats all we geeks need Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå