Gå til innhold

Hva er deres hobby?


Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine:

- Trommer

- Data

- Snowboard

- Gå til fjells

 

- Trommer: Jeg spiller i et band, men vi spiller litt kjedelige sanger, men vi skal få tak i noen litt tøffere etterhvert.

- Data: Sitter her på Hw og surfer, også spiller jeg litt. Jeg prøver også meg litt i Adobe Photoshop.

- Snowboard: Står på snowboard om vinteren i eit skitrekk på Kvamskogen. Trekket heter Furedalen.

- Gå til fjells: Jeg går til fjells nesten kvar helg når det er fint vær, det er rett og slett bare gøy

:D

Endret av robB
Lenke til kommentar

Mine hobbyer: Fjellgaoing, går når eg gidder , er litt giddalaus.

Data: det er jo opplagd, spilling og mest HW

Film: ikkje så mykje, ser på film når jeg gidder det og

Bmx:Driver på med det og når jeg gidder,

Slalomski: Om vinteren så klart, laussnø deluxe,, ikkje så mykje i løypa mest utanfor løypa, i løypa og men det er kjekkere utenom.

pil og bue: Når jeg har piler :blush: skyter de stadig vekk dei, har ingen nå får augnablikket.

 

 

Jau kommer ikkje på meir i dag.

:D

Lenke til kommentar

Data :roll:

Musikk

Film (Ser nesten aldri på tv lenger though)

Ju-Jitsu (Kampsport)

Rulleskøyter (Veldig effektivt fremkomst middel, suser til skolen hver dag :yes: )

Slalom

 

Sto også på Snowbaord før men har gått over til slalom. Drev også å sykla en del, før jeg knuste 2 tenner, har ikke sykla siden det :cry:

Lenke til kommentar

Mine hobby'r:

 

1-Hunder seff. Liker alt som har med hunder å gjøre og i framtiden når gutten her er fullt utviklet skal vi drive trekk og litt diverse.

 

2-Sportfisking: Fisker med både flue og vanlig stang men desverre har det dabbet litt av i det siste pga de eg fisker med ikke er så hypp og eg gidder jo ikke ta bussen med fullt utstyr for å fiske. (når eg har lappen og bil blir det mye fisking)

 

3-Skyter en del med luftgæver men kunne tenke meg ta jægerprøvene for småvilt en eller annen gang.

 

4-Data seff. Sitter jo hele tiden foran denne fordømte pc'n. :p

 

5-Spilte litt på didgeridoo men den eg har en små ødlagt så eg spiller ikke lenger.

 

6-musikk! Musikk er noe eg har konstant på når eg er på rommet mitt.

 

7-Paintball er noe eg begynte med nå i sommer men har ikke blitt så mye av det egentlig.

 

8-Samler boss. :hrm:

 

Sikkert flere ting eg ikke kommer på eller ser på som hobby. :shrug:

 

Edit: Liker å ta bilder men har ikke eget digicam men når eg får meg en god en så blir eg "fotograf" :D

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Har dette blitt en slags "Legg inn kontakt annonse her" tråd? :tease:

 

-Lykkelig mann i 20årene som ikke røyker, tåler en støyt og liker naturen. Jeg driver også med Snowboard, og liker å gå lange romantiske turer i marka. Bygger bra hus, og er spes flink på å legge parkett!"

 

... :roll: Var bare et eksempel for de so ikke skjønte det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...