Clerion Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er gal etter fisking. Vår fiske, sommer fiske høst fiske, vinter pilke på isen. Går med mye tid til dette. Liker best og fiske med flue. Mark går også greit. Noen som har denne hobbyen? Andre hobbyer ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Driver med RC Nitro biler Har ikke kjørt på 2måneder da... Dette forumet innvanderte meg, og plutslig ble jeg hengende her.. Trist.... Menmen, får vel ta meg en tur en dag igjen Hater fisking btw, får aldri noe fisk Hr fått en sånn stygg lit'n en engang da... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 [quote name='Teddy-' date='27/10/2004 : 21:25'] Driver med RC Nitro biler Har ikke kjørt på 2måneder da... Dette forumet innvanderte meg, og plutslig ble jeg hengende her.. Trist.... Menmen, får vel ta meg en tur en dag igjen Hater fisking btw, får aldri noe fisk Hr fått en sånn stygg lit'n en engang da... [/quote] Me2 Rc er fett. Digg når det lukter metanol. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har selv drevet litt med bygging av modeljernbane men den er borte nå, heiv den ut i helga. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Driver med fisking, jakt og nitrobil. Jakt er morsomest. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Orientering Musikk ... spiller Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Poste på HW.no forum Vel seriøst, driver litt med online D&D spilling, Paintball (når det er vær til det), lytter litt til musikk, ser TV, leser fantasy bøker, driver å skriver litt når jeg klarer det...trener på sats...(110kg Benkpress før jul, yeah! ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dykking! Etter alt jeg har lest om deg her de sise månedene... så må jeg si du er virkelig en uvanlig fyr.........! Min hobby? STikke til en kompis og kjøre bensin bil og data Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Film, fiske, sykkel, pc, design, trening, brett, samling (av mye forskjellig), slalom og vanvittig mye mer. Fisking var/er jeg helt ekstrem på. Specs: Abu Garcia fluestang klasse 6-8 Abu Garcia karbon havstang med Penn snelle Abu Garcia ferskvannsstang (til mark/slukfiske) Diverse andre stenger. Heftige skrin, vesker, hatt, vanntette hansker. Fluebindesett, kilometervis med sene, båt, håv mm. Siden du spurte johanol Nei, lite med alt i det siste. Nå er det bare film og pc. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dykking! Etter alt jeg har lest om deg her de sise månedene... så må jeg si du er virkelig en uvanlig fyr.........! Er jeg? På hvilken måte? Ellers er vel film en hobby jeg bruker mye tid på. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Digger å høre på musikk Data'n sitter eg og gjøre mye alt mulig foran Og eg liker å fotografere Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Driver med jakt,skyting(lader patroner selv),fiske(mest fluefiske),fluebinding,data. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 1) Damer 2) Venner 2,5) Musikk 3) Film / data 4) Bilde 5) Trening 6) Mat / drikke (samler på whisky) Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Fotball er alt som trengs Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 1) Damer2) Venner 2,5) Musikk 3) Film / data 4) Bilde 5) Trening 6) Mat / drikke (samler på whisky) Du glemte nudes. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du glemte nudler. *FIXED* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Damer er best nude(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå