SiR0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Japansk mobil til Vesten Panasonic kunne i dag komme med en gladmelding til europeiske Japan-fantaster. Endelig vil en av selskapets 3G-telefoner komme i europeisk utgave. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 DRØMME MOBIL, design messig!! Fy søren, den var bare.... NYDELIG! Go Panasonic! Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg som nettopp har kjøpt med en K700i, hmm, må vel holde av noen tusen og selge når den kommer Hmm, etter litt leting på Google virker det slik at den bare har 1.5 timer taletid og 55 timer standby, det virker da meget lite... Endret 27. oktober 2004 av TechBoy Lenke til kommentar
joku Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg som nettopp har kjøpt med en K700i, hmm, må vel holde av noen tusen og selge når den kommer Hmm, etter litt leting på Google virker det slik at den bare har 1.5 timer taletid og 55 timer standby, det virker da meget lite... viss det er så lite taletid må jo du lade den værfall vær natt. hvis ikke mer. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var litt lite, ja! Men steike!!! Elsker slikt design; der har værtfall NOKIA mye å lære.. Det imaget de kjører, faller iværtfall ikke i min smak, har hørt endel andres meninger også. La de komme, LA DE KOMME alle de søte sakene Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dette var en "Killer" av en mobil! Dette kan bli en smamsung D500 killer hvis de greier å få den på markede i den nærmeste framtid. Med minnekort vil den klart være mer attraktiv enn D500. Liker at Asia endelig ser på Europa som et marked for sine herlige dupedingser. Stå på Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var litt lite, ja! Men steike!!! Elsker slikt design; der har værtfall NOKIA mye å lære.. Det imaget de kjører, faller iværtfall ikke i min smak, har hørt endel andres meninger også. La de komme, LA DE KOMME alle de søte sakene vent til tirsdag og onsdag du, så kommer du til å bli overbevist over at nokia leverer best teknologi i sine mobiler.. Gleder meg skrekkelig. men nå går jeg for langt off-topic.. jepp, en fin mobil det her. Får håpe den kommer til norge da. Lenke til kommentar
CC-Lemon Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hm... Jeg ville nå si at den Panasonic-mobilen var litt kjedelig... Bodde 1/2 år i Japan, og der er det først mange råe mobiler, alle med funksjoner som vi bare kan drømme om her hjemme. Ta en titt på hjemmesiden til Vodafone Japan. Alle land Vodafone har erobret får utbytte av disse mobilene, som er standard for hele Vodafones 3G-nettverk i verden... Endret 28. oktober 2004 av teru Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hvilke nokia mobiler kommer på Tirsdag eller Onsdag ?? Skal jeg vedde, så har ingen av de bedre specs. enn denne mobilen. Skal jeg vedde litt til så er de styggere, feitere og plastic fantastic også. Endret 28. oktober 2004 av tmbn Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hmm, den der hadde det meste en skulle ønske seg... btw, noen som vet om det finnes ett større batteri for den slik som en kompis av meg hadde på sin samsung? altså ett lite for stil og ett stort for stamina? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som vet mer enn det som står her? Skulle gjerne ha hatt litt mer info om den! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 F*** i he****** hvorfor ikke bare innebygget anntenne??? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det har jo så lite å si? eller? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Syns at antennen står i stil med mobilen. Kongedesign av Panasonic Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 har egentlig ikke problem med ekstern antenne så lenge vi snakker om klapptelefon (antennen blir gjemt bak "lokket" når du snakker i den uansett). ja den henger seg fast i ting til tider men det er ett mindre problem. og en ekstern antenne har den fordelen at den gir bedre signal Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hey, hey.. Snaxy telefon. Endelig kommer noen av disse til Europa! Det har vi ventet lenge på. Men skuffende batteri på den der, da.. Ikke så greit å lade batteriet hver dag... Hvis de fikser litt på det, vil den nok bli en kongetelefefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg