guzzi1972 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har noen filmer på harddisken som jeg skulle tatt backup av, men de er over 700Mb og jeg har ikke DVD brenner, bare en vanlig CDrom brenner. Finnes det muligheter for å få lagret filene over flere CD'romer? Husker at winZip hadde den muligheten på disketter... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 vet ikke om noe program som kan gjøre slik, men det du kan gjøre er å dele filmen i to med et DVD-redigeringsprogram... og så sette filmen sammen igjen med det samme programmet.. ...vet ikke jeg Lenke til kommentar
guzzi1972 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 og et DVD redigeringsprogram? Hva og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 det vet jeg dessverre ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bruk WinRAR og pakk det i flere filer. Du kan velge filstørrelse selv. Lenke til kommentar
espboot Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Bruk winRar, det er det enkleste Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det skal være et program som heter avi-splitter eller noe sånt... du kan hvertfall dele filene i 2. Google etter det vel Lenke til kommentar
Folo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 eg jo ikke det enkleste med winrar, det er kanskje enkelt i det du skal legge den over på cd, men når du skal se filmen igjen må du jo kopiere alle filene tilbake igjen for så å pakke dem sammen igjen. det er jo en ganske tungvindt og tidskrevende prosess samtidig som den krever ledig plass på harddisk. Har ikke gjort dette selv, men det skal ikke være så vanskelig. Dersom det er snakk om en AVI fil kan du lese litt på divx-digest dersom det er mpg finner du sikkert noen tilsvarende på den siden. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Allsplitter skulle vel funke noe bra til å splitte filmer o.l. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du får cder med 800Mb lagringsplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du får cder med 800Mb lagringsplass. Husk at du må ha en cd-brenner som støtter det da. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 du skal en god stund tilbake i tid for og finne en som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du får cder med 800Mb lagringsplass. Husk at du må ha en cd-brenner som støtter det da. Trodde det funket med alle brennere... bare at du måtte aktivere overburn. sån var d iallefall med min GAMLE plextor 8x brenner (bruker nero) mine settings enable overburn enable expert settings max cd length 95min Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nå er jo Plextor de som er mest overnburn villige da. Kjedelig å ødelgge brenneren fordi du satt for mye overburn. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 du skal en god stund tilbake i tid for og finne en som ikke gjør det. Min NYE DVD-brenner takler ikke 800Mb-plater... men pytt - cd-brenneren min gjør det ihvertfall... Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan dele filene med Winzip.............. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan dele filene med Winzip.............. Er ikke gunnstig å dele filene med winzip eller winrar. viss han har ein xbox, eller dvd spiller som f.eks leser AVI eller andre filmformat så kan han jo ikke lese de fra cd`en. da må han legge de inn på dataen først, pakke de ut og så se de der i fra. Ein kamerat av meg hadde det splitte programmet, og det var utrolig lett. du valgte ka film du skulle splitte. spilte av filmen, spolte til der du ville splitte, trykte på splitte knappen og den delte filmen i to derifra. Begge filene blir større en den vanlige, (vett ikke koffor) men du har uanz god plass på 2 cd`er skal se om jeg klarer å få tak i det. men viss ikke så var det ein side og et program her i posten som burde hjelpe deg peewee Lenke til kommentar
Cossie007 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bruk Nero, der er det en backup funksjon, den tar filer uansett størrelse og legger den på passende antall plater. Husk at du må ha Nero både på Host og mottaker maskin. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Når han bare skal a backup, så er det kanskje like greit å lage .rar av filene og dele opp i 2x700MB =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå