janfredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hei. Jeg har NAV 2k4 og når jeg starter pcen nå så kommer det ingenting nede til høyre, (jeg har NIS2k4 også) når jeg trykker på ikonet på skrivebordet så kommer det at LiveUpdate er "Disable" og at AutoProteckt" også er "Disable".. Når jeg går i Legg til/fjern programmer så fungerer det ikke å fjerne det eller.. Kommer absolutt ingenting! Vet noen hva som er problemet? Får jeg ikke fikset det så vil jeg skaffe meg et nytt AV+Brannmur Program! Noen tips ? Takk for svar Endret 27. oktober 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vet ikke om det hjelper, men åpne NIS og gå til "brukerkontoer". Sjekk om du er logget på. Dette skjedde med meg en gang, ingenting fungerte, men det var fordi jeg ikke var logget inn. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Jaja.. Slettet det og installerte NOD32 jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå