nr.4 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Alle elsker Raymond ble jeg lei for leeenge siden. Kongen av Queens duger, ser på det hvis jeg tilfeldig svitsjer innom. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Av de nevnte så er jo doug og King of queens den råeste! Ellers så er tidenes komi serie uten tvil SEINFELD! Favoritt serien min for tiden er That 70's show. Alle elsker raymond har eg blitt lei for lenge siden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Av de tre opprinnelig nevnte vil jeg rangere de slik; 1. Kongen av Queens - Arthur er rå, og det samme er de andre faste personene. 2. According to Jim - Høyst kurrant, og jeg ser på det når jeg ser at det er på TV'n. 3. Alle Elsker Raymond - Har sett de fleste av episodene opptil flere ganger, og jeg begynner vel å bli ganske så lei det, selv om Frank er tøff! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hadde det ikke vært rått om Tv2 børsta støv av f.eks "Seinfeld"? JO!!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kongen av qeen e Kullt... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 King of Queens er definitivt best, og Carrie (Leah Remini) er ei lekker dame... men ble litt skuffet da jeg så hun hadde blitt en del mer chubby i siste sesong , men som noe har sagt, hu har vel presset ut en unge eller to.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 King of Queens er definitivt best, og Carrie (Leah Remini) er ei lekker dame... men ble litt skuffet da jeg så hun hadde blitt en del mer chubby i siste sesong , men som noe har sagt, hu har vel presset ut en unge eller to.... Hvor lubben? Har vanskelig for å tro at hu kan være mindre deilig selv om hu har litt mer naturlige former Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vel, lubben og lubben, større bryst (ikke dumt), men en god del breiere over baken.... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vel, lubben og lubben, større bryst (ikke dumt), men en god del breiere over baken.... Likte henne bedre før jeg Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Doug Heffernan banker dem alle. Og Carrie er bare *klask klask*. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) ER dette egentlig nokke å diskutere? Kongen av Queens er best, sånn er det berre. :!: Doug er hj... morsom, ler kvar gong eg ser på KaQ(kul forkortelse ), i motsetning til visse andre seirer. Endret 2. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hva syns dere er best: Alle elsker raymond, Kongen av queens eller according to jim? digger sånna type "familiehumor" kan man vel si...hva pleier dere å se på? hva syns dere er best og finnes det noen andre serier av samme type? Alle elsker raymond seff!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hadde det ikke vært rått om Tv2 børsta støv av f.eks "Seinfeld"?JO!!! Nei. Det syns jeg ikke. Family Guy er det eneste komi-showet verdt å se. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hadde det ikke vært rått om Tv2 børsta støv av f.eks "Seinfeld"?JO!!! Enig.. Seinfeld er utrolig morsomt Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Doug Heffernan banker dem alle. Og Carrie er bare *klask klask*. Må nok si meg enig i det ja Og som sagt tidligere så likte jeg også henne bedre før... Hvem sier nei til dette? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hadde det ikke vært rått om Tv2 børsta støv av f.eks "Seinfeld"?JO!!! Enig.. Seinfeld er utrolig morsomt Vi som har ZTV nyter Seinfeld daglig kl. 21:00 om vi vil Ellers er jo Family Guy som SteffyBoy sier, meget bra! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 1. According to Jim 2. King of Queens 3. Yeah, Yeah, Yeah. Everybody Loves Raymond Everybody Loves Raymond er egentlig ganske tragisk. Raymond finnes faktisk ikke morsom, han er bare patetisk og tragisk. Frank Barone er faktisk genial, og eneste grunn til at serien er verdt å se. Han burde hatt eget show. Grugde Match: Frank & Marie Barone vs. Frank & Estelle Costanza Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 hohoho...den var råbra Lenke til kommentar
aZec Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 KUNGEN AV QUEENS ingen over, ingen ved siden av og så er det noen langt langt nedenfor. Helt der nede finner man Alle elsker Raymond, det er egentlig ganske irreterende siden kompisen min heter Raymond. Han er påståelig om at det er den beste serien i verden, mest pga. navnet da. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 KONGEN AV QUEENS!!!!! jævla synd at de sender det så seint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå