LarsP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Haha, Leah Remini har kanskje den kanskje den mest irriterende stemmen siden Fran Drescher (The Nanny) entret tv-skjermen i 1993. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Men jeg synes Carrie har blitt tjukk, og hun har fått en rar nasal lyd i stemmen sin. Hvis hun er tykk da elsker jeg tykke damer. Og hun har alltid hatt den nasale stemmen. Hmmm, hvis du sier det så. Jeg synes ikke den var så utpreget før, men kanskje det bare er meg som har fått bedre hørsel i det siste da. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Når det er snakk om familie-sitcoms må ikke Married... With Children/Bundy glemmes. Fresh Prince er jo også ganske artig. ''Bundy'' er konge Har ikke sett på det på noen år nå Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 "Kongen av queens" såklart. Eier det meste som går på tv for tiden, men jeg må innrømme at "Alle elsker Raymond" kommer like bak. Kan vel ikke innkludere "Friends" i familiehumor? Isåfall, så slår det "Kongen av queens" ned i støvlene. Friends 4ever Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes Alle elsker Raymond er best av de, men Friends er best av alle! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bare for å ha det på det rene så heter fyren Jerry Stiller in real life og Arthur i KoQ. Dere visste sikkert også at han var pappa'n til Ben. Jepp, ble en liten blanding der. Men sannheten er at Jerry Stiller er god, mens Arthur *insert surname* ikke er morsom. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Av de: Alle elsker Raymond Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kongen av Queens her Tror Leah har fått barn og det er derfor hun har lagt på seg, synes jeg leste det en plass, ikke at det har noe å si, pen dame. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bundy er konge komedie over alle. Men av de som du nevnte så ligger vel Raymond og Doug ganske likt, men tipper Raymond vinner pga Peter Boyle (Frank) Og ja Leah Ramini har trøkt ut en unge, der for er baken blitt større. Ellers er eneste grunn til å se Belushi sin serie Kimberly Williams, ellers så er den altfor ensidig, kun den samme lure deg lure meg hele tiden. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Må si The king of queens. Jeg setter i noen heftige latterbrøl av alle utbruddene til Arthur Spooner, og alle de "gode" ideene han har? Doug og Carrie går an, men ofte blir det kjedelig når Doug skal dra igang de dumme vitsene. Han kan ta et helt vanlig ord å gjøre det irriterende. Men serien er morsom den. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Av de må jeg si Doug er kongen over det meste. Ellers synes jeg Seinfeld & Co. er kongene over det som eksisterer av sitcommer. Gleder meg til DVD-samlingen kommer ut. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Av de må jeg si Doug er kongen over det meste. Ellers synes jeg Seinfeld & Co. er kongene over det som eksisterer av sitcommer. Gleder meg til DVD-samlingen kommer ut. Jeg er helt enig med deg, gleder meg som en liten unge til 23 november, da skal jeg kjøpe sesong 1-3 av seinfeld. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Må si The king of queens. Jeg setter i noen heftige latterbrøl av alle utbruddene til Arthur Spooner Seriøst? Jeg får vondt av den mannen... Det er jo den samme overreaksjonen og den samme skrikingen hver gang! Det blir som Steve Urkel som hele tiden skulle velte ting og knuse alt mulig... Kanskje morsomt en eller to ganger, men... Endret 30. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Må si The king of queens. Jeg setter i noen heftige latterbrøl av alle utbruddene til Arthur Spooner Seriøst? Jeg får vondt av den mannen... Det er jo den samme overreaksjonen og den samme skrikingen hver gang! Det blir som Steve Urkel som hele tiden skulle velte ting og knuse alt mulig... Kanskje morsomt en eller to ganger, men... Ikke sammenlign Steve Urkel og Arthur Spooner, Arthur er i en helt annen klasse. Jeg synes nå at utbruddene er morsomme, hva du synes er en annen sak. Det blir ikke det samme med steve som ler og grynter. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kaster meg på her og forsvarer Arthur Spooner. Han er evig artig den mannen. Minner meg litt om en overhissig slektning av meg. Og "Kongen av Queens" er og blir den beste komiserien akkurat nå. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Doug Heffernan banker dem alle. Og Carrie er bare *klask klask*. Jeg så første episode av sesong 7 i går og til min stor forskrekkelse så jeg at tynne Carrie hadde blitt...veldig lubben. Se vedlagt bilde. Det er ikke sikkert det er så tydelig der, men hun er blitt en del mer chubby enn før. Endret 31. oktober 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Må si The king of queens. Jeg setter i noen heftige latterbrøl av alle utbruddene til Arthur Spooner Seriøst? Jeg får vondt av den mannen... Det er jo den samme overreaksjonen og den samme skrikingen hver gang! Det blir som Steve Urkel som hele tiden skulle velte ting og knuse alt mulig... Kanskje morsomt en eller to ganger, men... Ikke sammenlign Steve Urkel og Arthur Spooner, Arthur er i en helt annen klasse. Jeg synes nå at utbruddene er morsomme, hva du synes er en annen sak. Det blir ikke det samme med steve som ler og grynter. Det var ikke gryntingen jeg sammenlignet, det var det at de begge to kommer opp i de samme situasjonene i (nesten) hver episode. Steve Urkel kommer inn i rommet, sier hallo, velter noe som treffer noe annet som gjør at noe knuses som gjør at Carl får mel over hele seg, også sier Steve: oops. Arthur kommer inn i rommet, klager på et-eller-annet tåpelig, foreslår noe dumt, Doug sier at det er en dum idé, og Arthur roper: Fine, I'll just rot in the basement forever! og stormer avgårde. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Doug Heffernan banker dem alle. Og Carrie er bare *klask klask*. Jeg så første episode av sesong 7 i går og til min stor forskrekkelse så jeg at tynne Carrie hadde blitt...veldig lubben. Se vedlagt bilde. Det er ikke sikkert det er så tydelig der, men hun er blitt en del mer chubby enn før. Som nevnt før, hun har akkurat dytta ut en unge, noe som for kvinner flest betyr at det tar litt tid før de er seg selv igjen, og andre forblir sånn. Dama er fortsatt ikke noen ugle, bedre slik en tannpirkeren Paris Hilton Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kongen av queens er best... Doug og Arthur er råe... Og Carrie: Liker ikke rollefiguren, men WHO CARES (er det riktig å legge inn *klask klask* her)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå