Gå til innhold

raymond, jim eller doug?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jim er bare dumt.. syntes hele greien er dårlig..

når det gjelder raymond og doug er de veldig "ensidige".. Doug går ALLTID ut på at doug & carrie krangler.. det var moro første sesongen, men så ble det ganske kjedelig etterhvert.

samme greien med raymond, men der har du flere "variabler". Tenker da på at noen episoder handler om Rob sine problemer, og om foreldrene sine, om matlagingen til Debra o.l. Rob og faren trekker serien voldsomt opp, men de er ikke nok til å holde liv i serien så lenge som den har holdt på, og spesiellt ikke OM og OM igjen...

I begge seriene er det enkelte udødelige episoder, som bl.a. den hvor doug lager sang til carrie (Doug & carrie, doug & carrie, doug & pizza..), men alt i alt syntes jeg de blir for kjedelige i lengden..

Jeg liker bedre sitcomer som Friends og Cheers.

Lenke til kommentar

Arthur Stiller trekker opp KoQ, det samme gjør Doug. Carrie er en av tidenes mest irriterende roller. Så ikke noe "klask klask" på henne fra meg, heller "deng deng".

Raymond er så patetisk at det ikke er gøy engang. Det at faren og broren trekker opp serien kan jeg si meg enig i, men at det er nok til at serien bikker Ng - det tviler jeg på. Raymond og moren får også "deng deng".

Subjektivt sett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men jeg synes Carrie har blitt tjukk, og hun har fått en rar nasal lyd i stemmen sin. :hmm:

Hvis hun er tykk da elsker jeg tykke damer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bare for å ha det på det rene så heter fyren Jerry Stiller in real life og Arthur i KoQ. Dere visste sikkert også at han var pappa'n til Ben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...