akristina92 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, Jeg har noen spørsmål om papegøyer: 1.Kan dere nevne noen forksjellige typer og priser? 2. Kan alle papegøyer lære å snakke? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 http://www.parrotjungle.com/ Foreslår for læreren din en stuidetur dit du (Står nok en del info på siden, kanskje du finner svar på spørsmålene dine også!) Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 viss du vil kjøpe deg ein ... slik ein... f eks arapappegæye. Så koster dei sikkert 100.000 elle meir Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 viss du vil kjøpe deg ein ... slik ein... f eks arapappegæye. Så koster dei sikkert 100.000 elle meir 100.000? Viste ikke at kjæledyr kunne være så dyre Trur du overdriver litt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Han overdriver. Har lest lit om arapapegøyer. Kommer an på hvilken rase du skal ha, men de største/dyreste koster 30-50 tusen.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Han overdriver. Har lest lit om arapapegøyer.Kommer an på hvilken rase du skal ha, men de største/dyreste koster 30-50 tusen.. Tenkte meg det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Undulater og nymfeparakitter er pappegøyer de og. Ikke så dyre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen av de digre papegøye-artene egner seg lite som husdyr, fordi de bråker noe inn i h*lvete. Naboen vår hadde en sånn ara-papegøye som kunne snakke noen ord, men den skreik og bråkte sånn at de ble dritt lei etter noen år. Og da snakker vi skriking, ikke koselig fuglekvitring. De biter også noe fryktelig hvis man ikke bruker hansker når man driver med dem. Papegøyer er ikke ment å være inne i bur, men å fly fritt ute i jungelen, så de kan fort bli ulykkelige og begynne å plukke alle fjærene sine, hvis de ikke får nok ting å drive med/for lite bur. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen av de digre papegøye-artene egner seg lite som husdyr, fordi de bråker noe inn i h*lvete. Blir de ikke stille om man dekker over buret med en duk da? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, de kan lære seg en del ord. Men dette krever tid og tålmodighet. Jeg lærte undulaten min å plystre (sånn lyd noen lager etter fine damer) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, de kan lære seg en del ord. Men dette krever tid og tålmodighet. Jeg lærte undulaten min å plystre (sånn lyd noen lager etter fine damer) :!: hehe! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen av de digre papegøye-artene egner seg lite som husdyr, fordi de bråker noe inn i h*lvete. Blir de ikke stille om man dekker over buret med en duk da? man kan da ikke lure dem til å sove hele dagen heller da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå