Windoge Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Var så heldig å mottok denne mailen fra Turtle Rock for å ha moderert forumet deres en stund nå: Thanks again for your help! As soon as things are in place, I’ll be signing both of you up for a free “Half-Life 2 Gold” subscription on Steam. - Mike Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Joda, gi pengene til styret. Til overmakten. Slike ting minner meg om gamle Norge med embetsmannstyret og klasseskillet. Forbanna dritt! Gratulerer, mvh en misunnelig fyr som nettopp fant ut hva han skal bruke penger på. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det morsomste er at Gold tilbudet egentlig bare gjelder i USA Du er en heldig liten klatt om du får t-skjorten og det der. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Åååh det kiler i pnugen med tanke på HalfLife 2. Er det egentlig mulig å være 22år og glede seg så jævli? Dama er flau på mine vegne iallefall ... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Var så heldig å mottok denne mailen fra Turtle Rock for å ha moderert forumet deres en stund nå:Thanks again for your help! As soon as things are in place, I?ll be signing both of you up for a free ?Half-Life 2 Gold? subscription on Steam. - Mike Du var forferdelig heldig! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Det morsomste er at Gold tilbudet egentlig bare gjelder i USA Du er en heldig liten klatt om du får t-skjorten og det der. Tror egentlig de fysiske varene blir uaktuelle, men jeg gidder ikke legge meg oppi det. Spillet kan skaffes via Steam og jeg er fornøyd. Uansett blir jeg å kjøpe det slik at jeg kan eie det fysisk også. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva er forskjellen på Gold, Silver og Bronze? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå