rmon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har 60 grader på min amd er ikke det å grensa? jeg har AMD Athlon XP 2800+ "Barton" og en Igloo Silent breeze II (2500rpm) 19db. har også msi hk, og de 4 D-ledène ble røde i stad når jeg restarta og det betyr "the cpu is damaged ore not installed properly" er det noen andre her som har 60 her eller er det bare meg? har jo lest at det skal gå fint det men 60-70 så blir det ustabilt. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har 60 grader på min amd er ikke det å grensa? jeg har AMD Athlon XP 2800+ "Barton" og en Igloo Silent breeze II (2500rpm) 19db. har også msi hk, og de 4 D-ledène ble røde i stad når jeg restarta og det betyr "the cpu is damaged ore not installed properly" er det noen andre her som har 60 her eller er det bare meg? har jo lest at det skal gå fint det men 60-70 så blir det ustabilt. blir den ustabil på 60 grader er noe alvorlig galt ihvertfall!!! Er ikke unormalt at en CPU idler på 50-60 grader Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Min AthlonXP 2600+ idler på 60 grader akkurat nå. Med samme kjøler som du har. Den klarer seg greit... Men vil du ha lavere temperatur kan du planslipe kjølblokken, Silet Breeze greiene har en eleding finish, kan få 10-15 grader lavere temp. ved en liten plansliping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå