Thorsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hehe, den er en klassiker, men man må ha sett team antonsen for å forstå den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva er det å skjønne? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva er det å skjønne? nei vet ikke. Er det et spill det går an å vinne noe på?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er det et spill det går an å vinne noe på?? Haha, nei. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan derimot tape det meste, fra penger til familie og kontroll av din egen kropp og dine organer. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er ikke meningen at du skal skjønne noe? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nei, det er ikkje meininga at du skal skjønne noko som helst. Sketsjen bygde på kor "avansert" den vanlege Joker-greia var. Forstår det godt om du ikkje synst det er noko morosamt. Eg synst sjølv at det var tidenes dårlegaste sketsj:p Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan derimot tape det meste, fra penger til familie og kontroll av din egen kropp og dine organer. Hehe har faktisk klart å vinne noe på det jeg da, (eller fått pengesummen min til å gå i pluss) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå