heiki Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei jeg hadde tenkt og lære meg litt om linux og lurte på om noen visste hvor jeg kunne få tak i en lærebok i *.pdf fil? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 tja.. søk på google.com er jo standard å begynne med da... men er du sikker på at ikke en paper-copy hadde vært bedre? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har du søkt på google ? Ellers bør du kanskje ta en titt på de forskjellige Linux distributørene sine nettsider. F.eks. Red Hat har relativt greie PDF manualer for sitt system, selv om de ikke går så veldig i dybden. Arcade Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Tenkt å skrive ut selv eller noe?!? Mye bedre å ha det på papir. Vil du ikke betale så er biblioteket stedet for deg, da får du sansynligvis låne med en cd med en distro på i slengen. Lenke til kommentar
heiki Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg har to pc-er så jeg trenger ikke og ha det på pappir, men helst i en fil jeg kan lese i windows! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå