audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) ok kommer snart (noen min...) edit: får ikke ut bilde pga. Internetten funker ikke på linux hos meg (hadde tenkt å opprette en post for det problemet) og jeg kan ikke skrive til floppy... Endret 28. oktober 2004 av audun1 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) NEDE TIL VENSTRE PÅ SKJERMEN DER START KNAPPEN I WIN BRUKAR Å LIGGE: TRYKK DER. Endret 28. oktober 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 ja der er det en hatt og noen andre. jeg trykker på hatten pga. det ikke ligger noe som ligner på kde men bare office Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 så trykker du der det stå "kontrollpanel/senter" /eventuelt på engelsk Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) jeg trykket på en knapp som ble kalt kontrollsenter ja. blir videresendt til mappa preferences.. edit: beklager den. i denne mappen lå det et ikon som hette kontrollsenter men den virker ikke Endret 28. oktober 2004 av audun1 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kvar vart det av biletet? Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg får ikke ut noe bilde pga. internetten ikke virker på linuxen vet ikke hvorfer. jeg får heller ikke lagt den inn på en disket fordi jeg ikke kan skrive fra root heller vet ikke hvorfer. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Kan jo bare skrive 'kcontrol' da hvis det er så grusomt vanskelig å finne kontrollpanelet fra menyen. Hos meg (Slackware 10) ligger kontrollpanelet ihvertfall under: Kmeny -> Settings -> Control Center Endret 28. oktober 2004 av Langbein Lenke til kommentar
drall Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fordommene mine sier meg at kde-menyen i fedora er en smule "distrofisert". trykk alt-f2 og skriv kcontrol Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg må jo bare si.. ja.. jeg fikk nå opp kontrolpanelet men jeg finner ikke en plass som heter meny som jeg tror det stod i how-to Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg må jo bare si.. ja.. jeg fikk nå opp kontrolpanelet men jeg finner ikke en plass som heter meny som jeg tror det stod i how-to Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) He he skreiv feil jeg mener loock and feel.... se how-to: fra tidligere post leste litt how-to og skjønner ikke helt. De skriver: Install the Theme/Style by either extracting and compiling it, or installing an RPM. Open the KDE-Menu and start the Control Center. Select "Look and Feel". Select "Style" if the package you installed was a style, or select "Theme Manager" if the package you installed was a theme. Select your theme or style. Click "Apply" har ingen ting som heter loock and feel Endret 28. oktober 2004 av audun1 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Da heter det "Appearance & Themes". Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 fant ut av det ja. Da gjenstår bare internetten igjen. Jeg oppretter en ny post til det kansje sånn at det kansje kan hjelpe andre i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå