audun1 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei. Tenkte jeg måtte endre utsene på pcen litt. Vet kun om et prog som heter kde men hvet ikke om det er noe annet. Eventuellt hvor kan jeg finne filer og sånn styling greier. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 KDE er det du sannsynligvis sitter i. KDE er ikke et program for å style utseende, KDE er et desktop-miljø, i likhet med GNOME. Themes o.l. for KDE finner du på www.kde-look.org. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 men... hvor... finner jeg kde. jeg kikket litt på noen nedlastnings sider men skønte ikke noe av alle disse rpm filene Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Køyrer du gnu/linux el *BSD I dei heiletatt? Viss tilfellet kva distubisjon/smak har du? Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg begynner å lure på om du kjører *nix/BSD i heletatt jeg og. Hvis du ikke gjør det, kan jeg opplyse deg om at KDE ikke er noe du bruker med Windows. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 du KAN kjøre det i cygwin da... Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg har Linux fedora 2 jeg mer vet jeg ikke. Håper det var svare dere lurte på... Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) de tøffe gutta bruker fluxbox med ekte gay plasma bakgrund og like fin style:) www.fluxbox.org tøffe styles til fluxobx Aterm kommandoen min: aterm -tr -tint red -fg blue -tinttype invert tøffe terminalen edit: Han sitter sikkert i gnome som er "default" i FC2: bakgrunden min http://www.home.no/ripz911/ripz2k4.jpg Endret 28. oktober 2004 av Ripz911 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg har Linux fedora 2 jeg mer vet jeg ikke. Håper det var svare dere lurte på... Da sitter du vel i GNOME, som er et desktop environment akkurat som KDE. KDE kan vel lastest ned med Fedoras pakkesystem? Du kan i alle fall legge inn KDE når installerer Fedora. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg la in kde når jeg instalerte fedora2 Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) edit: misforstod... når du logger ut kan du velge "session" eller kanskje du har på norsk; "sesjon" f.eks. reboot og når det kommer til du skal logge inn som audun1 så er den en "knapp" nederst som det står session på.. velg KDE der forvalgt sesjon er GNOME Endret 28. oktober 2004 av Ripz911 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg liker bedre kde enn gnome.. Men det er vel bare meg da. Bruker 3.2. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk dere har gjort det igjen. jeg fikk det til. da over til spørsmål B. Hvordan legger jeg inn pakker med forskellige ting jeg finner (styling alså).. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det følger nesten alltid med README filer.. Desse pleier å forklare hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 leste litt how-to og skjønner ikke helt. De skriver: Install the Theme/Style by either extracting and compiling it, or installing an RPM. Open the KDE-Menu and start the Control Center. Select "Look and Feel". Select "Style" if the package you installed was a style, or select "Theme Manager" if the package you installed was a theme. Select your theme or style. Click "Apply" Nr 1.. Finner ikke KDE-Menu, er det jeg som er teit eller er det en komandolinje. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 trykk på knappen med ein stor K Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg finner ikke en knapp med en stor K. Har leita igjennom alle menyene og mange mapper men finner ikke ut mer. Bare jeg finner denne så skal jeg ikke plage dere mer he he Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Du har vel ikke sett nede i venstre hjørne? Hvis du bruker Mandrake eller SuSE kan det være at det er en stjerne eller en kameleon der istedet for Ken. Edit: Så at du brukte Fedora, da er det vel en rød hatt der. Endret 28. oktober 2004 av Gimper Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 nope ingen ting.. jeg bruker fedora 2 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) nope ingen ting.. jeg bruker fedora 2 Kan du ta et screenshot av desktopet ditt? Endret 28. oktober 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå