.sere Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes Halgrim er ganske merkverdig. Hilste en gang på en som hett Tarald, det var litt forstyrrende (hvorfor ikke bare hete Harald..?). Ellers er jo Odd Aas en klassiker. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ted Sturle. Glenn børre :S Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Møtte en unge som het Bilbo her om dagen. Tank å kalle ungen sin noe slikt? Kjenner en jente på 17-18 som heter Arwen. Ja, det er et gammelt navn, som helt klart utdaterer Tolkien, men, men. Og ja, foreldrene hentet det fra Tolkien Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Karl sindre grønnmyr Gisela Doris Elisabeth Herb Joachim leif gustav Nicklas Leif Joackim Karlsson Martin Deffense Ingvild Pharm Bull Tarald julius fuglemose Waldemar Ruhnke Rose-Marie Anette Ulrika Viberg Ellen Marie Ballefant Lennart gatevold Jørnleif hagbart Lydia nalen Ursula Marianne Dorenkamp Quass Elisabeth Wilhelmina Plug Roger bob askeladden Endret 18. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
promongo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Gammel tråd men jeg tror vi glemmer Kitty Grande Fitte. Født Sørensen. Henry Rinnans elskerinne. Under krigen het hun Grande men giftet seg med en italiensk godkar kalt Fitte. Hun var tross alt etterretningsagent. Dette notisen tror jeg havner i forumets søppelpost. For sånne grove etternavn finnes knapt. Jeg hadde forresten en nabo som kaller seg Egon Olsen. Han tjente 1000 kr (husker ikke helt). men han måtte vente i 3(+-) år for å skifte navn (regler). Noe som han ikke hadde sjekket på forhånd. Han stod faktisk bak på VG's avis med innsendte spørsmål om været til Siri Kalvik (eller noe) for mange år siden. At han ble sitert der er ikke tilfeldig vil jeg påstå. Rart at jeg husker dette egentlig. Jeg tror faktisk jeg erklærer Kitti for en vinner. Kanskje hun lever. Jeg så henne på Super VHS med 6 lesehoder på en dokumenter hos bestefar for 8 år siden. Hun droppet Grande, noe som vekket min interesse om krigen umiddelbart. parodi: Endret 16. august 2009 av promongo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kjente en gang ei jente som het Ninja.. Selv synes jeg mitt navn er noe spesielt Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Syns Hasan Isbilen burde få jobb som sjåfør i...nettopp...isbilen. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Leif Ho'mo Endret 16. august 2009 av Kalars Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tyson Gay er jo ganske spesielt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Leste at i USA's forsteder er Gaylord et ganske vanlig fornavn. Og en fyr som ringte telenor mobil ks når jeg jobbet der het "Max Eckel" i folkeregisteret. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har sett en postkasse det stod "Odd Fellow" på. Genialt navn! :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Odd Fellow er jo en forening av noe slag da. Tror det er en slags human-etisk retning eller noe. Correct me. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Odd Fellow er en forening på linje med Lions og Frimurerne ja. Ikke navnet til han som bor der Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 odd willy er ikke noe kult navn å ha i england. odd willy = rar pikk. svein i tyskland er heller ikke kult. svein = svin. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 En venn av onkelen min heter [fornavn] Osbourne Soprano. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er mange morsomme navn i telefonkatalogen: Bassi Dass Bror von Krogh Arnulf Rapp Malmfrid Saus Geir Olav Stol Almohanna Anal Roy Kraft Terje Snapp Johansen Fri Ngufor Linda Johan Bo Gustav Brann Ruta Stake Johannes Katt Monsen :!: Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Husker jeg leste at det var en som het Mikkel Påskeøre i telefonkatalogen Andre navn: - Jan-Anamajuran Jan-Balasundaram - Albert Ku - Moo Ku Ku - Charlene Gris - Jesus Capiral Endret 19. august 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Mike Litoris er en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå