SkyMarshall Arts Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 HULDRAUG <--- jentenavn Blir det værre? Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ellers har vi jo Yufuk Isbil klassiker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Noen av de beste navnene er jo de som er morsomme/uheldige i USA/engelsktalende land. Eksempler på dette er: Mike Hunt (My Cunt) Jack Hoff (Jackoff) Randi Sørås (Randy Soreass - Randy betyr skrålende, høymælt, lysten, kåt, ustyrlig for de som ikke visste det.) Anita Hardòn (I need a hardon) osv osv Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skender Dreshi er jo et "vakkert" navn... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bjørgulv Bjørnarå.Sikkert islands eller noe sånt. Ikke vet jeg. Jeg er fra Island, og kan si trygt at det ikke er derfra. En i paralell klassen min skulle hete Tigergutt, men foreldrene fikk ikke lov. Helt sant!!! Topic: Kurt Kaare Berntsen Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 klassikeren er jo: Max Harry. stakkars gutt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 LarsP: Du glemte Ben Dover. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 husker jeg fant en i telefonkatalogen som het: Glenn-Hugo ... . Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kukemelk <--- etternavn Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Max Eckel Rosa Hjelm Isaac Cox Ben Dover Justin Case Faste Grøt Dette er ekte navn. Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 steve cook (les på engelsk) det er kanskje det sykeste navnet da..var faktisk en eller annen kjent person som het det, men jeg husker ikke hvem det var... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) steve cook (les på engelsk)det er kanskje det sykeste navnet da..var faktisk en eller annen kjent person som het det, men jeg husker ikke hvem det var... OMG, på engelsk betyr det Steve Koke! Litt uheldig hvis han besøker Norge, kanskje? Endret 28. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Keikoburger... her... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kanskje ikke så sykt men på bankkortet mitt blir jeg hetende : Mad Boberg Pedersen, de måtte fjerne en bokstav å da fjerna de s-en i Mads Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ahaeha så naturlig Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Disse norske navnene kommer i konflikt med det engelske språket: Min fetter skulle presentere seg for en engelskmann: Hi ! I am Bård (bored = kjeder meg) En venn ved navn Odd skulle gjøre det samme: Hi ! I am Odd (odd = rar) En kvinne ved navn Randi skulle gjøre det samme: Hi ! I am Randi (randy = kåt ) En famile bestående av alle navnene over og som heter Horni (horny = kåt) til etternavn: Hi ! I am Bård, she is Randi and he is Odd. We are all Horni. Edit: Jeg er halvt skotte og har en 6'er i engelsk. Skrivefeil er rettet Gikk litt fort på tastaturet..... Hilsen Zuul Endret 21. november 2004 av Zuul Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Apropos dårlig engelsk. På skolen på grunnkurs mekanisk når jeg gikk der, var den en klassekamerat som fikk til å lese opp fra hjemmestilen sin: "When I have som spare time, I like to screw my moped" Endret 28. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Apropos dårlig engelsk. På skolen på grunnkurs mekanisk når jeg gikk der, var den en klassekamerat som fikk til å lese opp fra hjemmestilen sin: "When I have som spare time, I like to screw my moped" :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Apropos dårlig engelsk. På skolen på grunnkurs mekanisk når jeg gikk der, var den en klassekamerat som fikk til å lese opp fra hjemmestilen sin: "When I have som spare time, I like to screw my moped" du er vel ikke fra finnsnes? eller er dette en vandrehistorie kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå