speed-man Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, har ett spill her som ikke vile starte, tipper det er fordi det ikke er ment for WinXP (står utenpå coveret at det er for Win95-98) finst det et triks for og likvel få spille det i WinXP?.... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, har ett spill her som ikke vile starte, tipper det er fordi det ikke er ment for WinXP (står utenpå coveret at det er for Win95-98) finst det et triks for og likvel få spille det i WinXP?.... Samme prob her med noen barnespill, ved oppstart av spillet får jeg en mld som sier at "systemet trenger 3Mb ledig viretuelt minne for å kunne kjøre":o) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 har ikke noe problem med sånt jeg... Du trenger bare en partisjon med fat32 som spillet ligger på.... Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Som jeg sa, så trodde jeg at det var dette som va grunnen, men det som skjer er at når jeg trykker på autorun (på min datamaskin) så starter ikke noen, det kommer bare opp et ,leser cd, ikon. Noen formeninger? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du prøvd kompitablitetsmodus? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du prøvd kompitablitetsmodus? Jeg har, men funket ikke for det Men fat32 har jeg ikke prøvd, de er jo allerede ntfs, Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har du mange partisjoner eller? du kan jo alltids bruke Partition Magic 8.0 eller et annet tredjepartsprogram til å opprette en ekstra partisjon i tillegg til den du har nå. denne har du filsystemet Fat32 på. så legger du bare inn spillene der. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har du mange partisjoner eller? du kan jo alltids bruke Partition Magic 8.0 eller et annet tredjepartsprogram til å opprette en ekstra partisjon i tillegg til den du har nå. denne har du filsystemet Fat32 på. så legger du bare inn spillene der. nei har 3 disker (37,2x200Gb) alle er kun med 1 partisjon Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 bare mekk opp en FAT32 partisjon som du kan legge gamle spill på da vettu. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 bare mekk opp en FAT32 partisjon som du kan legge gamle spill på da vettu. Må vel bruke PM da? har ikke god erfaring med det eller er det en annen måte? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) fdisk? Jeg er glad i å bruke overflødig mye tid, og jeg flytter alle tingene mine til disk nr. 2, sletter partisjonen på nr. 1 og lager to nye der... en med NTFS og en liten en med FAT32... Så kan du flytte spillene tilbake. Du kan bruke disk manager i XP også for sletting av partisjoner osv. Endret 29. oktober 2004 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå