tetratech Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg skulle slå på kameraet og det startet opp som vanlig. Kameraet er brukt i litt over 1 mnd. Det som skjer: Alt ser helt normalt ut, men jeg får ikke gått inn på hverken meny eller endret fotograferings modus (singel/serie bilde® Håper det bare er en slags "lås" eller noe som gjør dette, jeg finner ihvertfall ikke ut av det. Takker på forhånd for alle tips, det er sikkert en bagatell. * Edit: Ser jeg la dette under feil kategori Endret 27. oktober 2004 av tetratech Lenke til kommentar
tetratech Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Mulig det er batteriet som er flatt, jeg så at det blinket og nå er det tomt. :S Mest sannsynlig at det var det som gjorde det. Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det høres ut som batteriet ditt er tomt ja! Du får skrudd på, ingenting funker og varseleren blinker. Batteriet ditt har med andre ord holdt i en måned . Sett det til lading du..... . Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg opplevde noe merkelig med mitt d70 engang. På 70mm brennvidde kunne jeg ta bilder og kjøre på, mens på 18mm låste kameraet seg og jeg kunne ikke ta bilder. Rart! Etter at jeg restartet kameraet fungerte alt som normalt heldigvis! Noen som har opplevd lingnende? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Glad jeg ikke har "digital kompaktkamera" Nikon D70! Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Glad jeg ikke har "digital kompaktkamera" Nikon D70! Tror du må forklare deg litt bedre.... Pallesen: Aldri hatt det problemet. Kan det ha vært så lett som at AF sleit kanskje. Switch til MF hvis det skjer igjen og prøv igjen. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skjønte du ikke den? Dere skriver om D70 under "digital kompaktkamera" Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg opplevde noe merkelig med mitt d70 engang. På 70mm brennvidde kunne jeg ta bilder og kjøre på, mens på 18mm låste kameraet seg og jeg kunne ikke ta bilder. Rart! Etter at jeg restartet kameraet fungerte alt som normalt heldigvis! Noen som har opplevd lingnende? Enkel forklaring - du kan ha vært for nært motivet, innenfor nærgrensen, slik at kameraet ikke klarte å fokusere. Eventuelt for så langt unna i mørke omgivelser at kameraet ikke fokuserte. Vanligvis fører dette til at kameraet ikke tar noe bilde, om du ikke skrur over til manuell fokus eller setter på AF-C eller sportsmodus. Endret 28. oktober 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Flyttes til riktig kategori Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er helt sikker på at jeg ikke hadde kameraet for nært objektet eller for lite lys. på 18mm fungerte jo ikke kameraet, mens på 50mm og oppover fungerte kameraet som det skulle. Dette var heldigvis bare et engangs tilfelle, så etter restarten fungerte kameraet som normalt. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hm. Dårlig kontakt (objektivet ikke skrudd helt fast?) eller noe sånt kanskje.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kan jo kanskje ha hatt noe med det ja. Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg hadde gått å levert inn kameraet til reperasjon..... det er vrt det alså.:b Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg hadde gått å levert inn kameraet til reperasjon..... det er vrt det alså.:b Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du tenker på meg, så tror jeg ikke jeg har behov for det. Det var et engangstilfelle og har aldri skjedd igjen. Er nok en fornuftig forklaring på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå