maradona Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva synes dere? Jeg er ivertfall kjempefornøyd! Har spilt det hver dag siden det kom ut, og blir aldri lei. Det beste fotballspillet på markedet, uten tvil! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skuffet over spillet, og liker Pro Evolution Soccer 3 bedre! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvorfor? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hvorfor? Syns det meste er blitt dårligere.. har ikke spilt det så mye! Men har opplved å heada ballen imål fra 20m uten at keeperen gidder å reagere, mens jeg bomber til fra 11 menter og keeperen er nede med en gang.. syns ikke gameplayet var like "glatt" som på 3'ern! Skuddene var svakere.. Det er det jeg kommer på i farten! Nå er dette min subjektive mening.. Endret 27. oktober 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
maradona Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg synes ivertfall det er bedre enn 3! Det som er synd er at det ikke finnes en eneste norsk pro evo side. Skulle gjerne lagd en selv, men har ikke noe design kunnskaper... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg synes ivertfall det er bedre enn 3! Det som er synd er at det ikke finnes en eneste norsk pro evo side. Skulle gjerne lagd en selv, men har ikke noe design kunnskaper... Ja, hadde vært fint med en norsk pes side.. skal se hva jeg kan få til.. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg synest forsvare på 4 er ganske dårli. er jo bare å slå en gjennombruddspasning? så er du alene me keeper Lenke til kommentar
duda Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hmm...lurte på noe. åssen tar man brasse på PES 4? sliter med å finne det ut Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg synest forsvare på 4 er ganske dårli. er jo bare å slå en gjennombruddspasning? så er du alene me keeper Ja, det er og en veldig svak side ved spillet! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja, hadde vært fint med en norsk pes side.. skal se hva jeg kan få til.. Hvis du noengang begynner på ett sånt prosjekt så må du kontakte meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå