EviLEddiE Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Husker at jeg spilte originalspillet for mange år siden - stilig, men litt kort. Husker best den delen av spillet der man skulle slåss mot andre motorsyklister med forskjellige våpen. Full pressemelding her. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-05-22 12:57 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Ja! JAAAAAAAAA! YesYesYes!!! Jiiiippppiiiiiii!!!!!! *danse naken rundt PC`n i vill glede* (nei jeg trengte ikke kle av meg, jeg er alltid naken) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Da mangler det bare nyversjoner av Day Of The Tentacle, samt Sam & Max..! (foretrekker sistnevnte) En ny Zak MacKraken hadde også vært digg :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Ahhh!! DIGG! Hadde faktisk gitt opp å se noen oppfølger til Full Throttle nå, så nå ble denne gutten glad! Hadde vært enda mer sjefete om de i tillegg hadde kjørt opp oppfølgere til DOTT og Sam n Max ja! Gøy å høre om noen som har sansen for de samme spillene som meg! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: returns in a long awaited action packed sequel for next generation consoles and PC in 2003 Uff...dette blir helt sikkert ikke noe adventure spill, men et mislykket action spill beregnet på folk med IQ langt under normalnivået. Lucasarts kommer sikkert til å mikse ihop noe action skvip, kun for å melke Full Throttle navnet og ikke for å lage en verdig oppfølger til 1ern. Jeg regner med at Tim Schafer ikke kommer til å være innvolvert i produksjonen av spillet, så da er dette ganske så uinterresant (ivartfall for meg) Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Til opplysning: Dette skrev Gamer.no (nettstedet som leverer forumet dere nå skriver på) en artikkel om i går. Lite poeng å poste en nyhetsnotis om det på Gamer.no når Gamer.no faktisk allerede har skrevet en artikkel om saken. :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 hehe...husker at jeg sleit med å slå ned de blinde folka på motorsykkel.... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 The Cavefish ja :smile: Den helvettes olja ble forbannet et par ganger før jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 18:05, TST skrev:Til opplysning: Dette skrev Gamer.no (nettstedet som leverer forumet dere nå skriver på) en artikkel om i går. Lite poeng å poste en nyhetsnotis om det på Gamer.no når Gamer.no faktisk allerede har skrevet en artikkel om saken. :smile: Så nå har vi ikke lov til å diskutere spillet fordi du har skrevet 10 linjer om det i en "artikkel"? I don't get it... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 17:23, CAT-scan skrev: Quote: returns in a long awaited action packed sequel for next generation consoles and PC in 2003 Uff...dette blir helt sikkert ikke noe adventure spill, men et mislykket action spill beregnet på folk med IQ langt under normalnivået. Lucasarts kommer sikkert til å mikse ihop noe action skvip, kun for å melke Full Throttle navnet og ikke for å lage en verdig oppfølger til 1ern. Jeg regner med at Tim Schafer ikke kommer til å være innvolvert i produksjonen av spillet, så da er dette ganske så uinterresant (ivartfall for meg) Hvor har du dette fra egentlig? Hvorfor skulle de ikke gidde å lage en adventure-oppfølger, istedet for å gamble med noe dårligere? Eller bare gjetter du i vilden sky...? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Så nå har vi ikke lov til å diskutere spillet fordi du har skrevet 10 linjer om det i en "artikkel"? Hehe, det var ikke det jeg sa i det hele tatt. Jeg bare stusset litt over at denne tråden postes som en nyhet i "nyhetsnotiser", som Gamer.no har opprettet. 1 døgn etter at Gamer.no skrev om det. For all del bare diskuter i vei, det er bra. Men det er for oss lett å få en følelse av at dere ikke sjekker det vi skriver. Og når i tillegg en del forteller oss at vi er så trege og ikke oppdateres mer enn hver 14. dag, blir det hele litt snodig. :smile: Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Yeehaw!! Dette blir fett - hvis de greier å holde det like stilrent som forrige gang! Det blir en utfordring å finne musikk som kan matche/erstatte The Gone Jackals musikk fra originalen! Legacy - Theme from Full Throttle Politiet var heller ikke til å spøke med... Police Vennligst stikk! Get outta town Noen som husker en viss kanin? Bunny For ikke å glemme finalen :smile: Bunnies [ Denne Melding var redigert av: [email protected] på 2002-05-22 18:52 ] Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: ... Jeg bare stusset litt over at denne tråden postes som en nyhet i "nyhetsnotiser", som Gamer.no har opprettet. 1 døgn etter at Gamer.no skrev om det. ... Kan vel komme av at den orginale "Diskuter denne artikkelen i forumet" linken i artikkelen du nevner ikke virket særlig bra? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Kan vel komme av at den orginale "Diskuter denne artikkelen i forumet" linken i artikkelen du nevner ikke virket særlig bra? Den linken virker utmerket. Vi lager ikke nye tråder for hver eneste artikkel vi lager, linken retter seg til forumet generelt. Så kan folk diskutere det der om de vil. Mitt poeng her var at EviLEddiE postet dette i "nyhetsnotiser" som om det var en nyhet som vi ikke hadde skrevet om. Hvis han hadde lest artikkelen, hadde det vært mest naturlig å poste tråd i "generell diskusjon". Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Joda, d er jeg forsåvidt enig i... Hørtes bare så dømmende ut i begynnelsen, men da har vi hvertfall ordnet opp i den saken. Let's move on... Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 For å bringe saken videre: Ja, dette spillet gleder jeg meg til! Jeg som trodde den gode gamle adventure-sjangeren var på vei til å dø helt ut. Da var denne nyheten en av gårsdagens beste i mine øyne. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Hvor har du dette fra egentlig? Hvorfor skulle de ikke gidde å lage en adventure-oppfølger, istedet for å gamble med noe dårligere? Eller bare gjetter du i vilden sky...? Ikke at jeg vet noe som helst, men dette har vært diskutert en del ganger på hardcore adventure forums. Og siden Full Throttle ikke er den eneste lucasarts adventure klassikeren som skal få en oppfølger, så kan det virke som de gjør akuratt samme greia med Full Throttle (Jeg mener å huske at det var Sam & Max som det skulle bli laget en action oppfølger av) Og at dem i det hele tatt nevner action packed, og at det er konsoll spill, samt at det ikke er nevnt adventure spill i hele pressreleasen virker mildt sagt mistenkelig PS. Jeg prøver å være så pessimistisk som mulig i tilfelle jeg har rett, da blir ivartfall ikke skuffelsen så stor....jeg har ventet på dette spillet helt siden jeg kjøpte det første, det er mitt alltime favorittspill :smile: [EDIT]Derja...det sto faktisk Action-Adventure på pressreleasen, men jeg er fortsatt pessimist inntil jeg er helt sikker [EDIT] _________________ bah... [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-05-22 22:09 ] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Når vi er inne på gjennoppliving av adventure sjangeren.... Er det noen i gamer som har noen "insider information" om Runaway? (Et spanskprodusert adventurespill som har vært litt uheldig med publishing avtaler) Det ser skikkelig konge ut....bare det kunne skje en skikkelig gjenfødelse slik som skjedde med RPG noen år tilbake...ahhh *drømme* :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 22:37, CAT-scan skrev:Er det noen i gamer som har noen "insider information" om Runaway? Det er dette du tenker på? Antar det. Jeg har sendt en seriøs henvendelse til dem nå, så får vi se hva vi får ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå