Gå til innhold

Sapphire Radeon 9200SE Atlantis 128MB PCI, dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hele 9200 serien er dårlig, og anbefales ikke til noe spille kort. det klarer nok alle spill opp til far cry grafikk, men det klarer nok ikke noe bedre! så jeg ville ikke invistert i det kortet, men det kommer jo helt ann på hva det skal brukes til.

skal du spille men vil ha et billig og brukbart kort, kjøp 9600pro eller xt.

de virker fint i nye spill, og koster bare rund 1000 lappen

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Det er vel det beste kortet man kan få til PCI. Jeg tviler på at det egner seg noe videre til spilling. Har du vurdert å oppgradere til ett hovedkort med AGP og heller kjøpe ett AGP skjermkort?

Eg bare så dette skjermkortet og lurte på om det var noe å satse på hvis en ikke skal ha verdens beste men et brukanes skjermkort.

Når jeg ser på profilen din ser det jo absolutt ut som du har ett hovedkort som støtter AGP. Jeg ville nok ikke gått for noe dårligere enn 9600 Pro. Dersom du nevner noe om hvor mye du er villig til å bruke er det nok lettere å gi deg råd. :)

Lenke til kommentar
Det er vel det beste kortet man kan få til PCI. Jeg tviler på at det egner seg noe videre til spilling. Har du vurdert å oppgradere til ett hovedkort med AGP og heller kjøpe ett AGP skjermkort?

Eg bare så dette skjermkortet og lurte på om det var noe å satse på hvis en ikke skal ha verdens beste men et brukanes skjermkort.

Når jeg ser på profilen din ser det jo absolutt ut som du har ett hovedkort som støtter AGP. Jeg ville nok ikke gått for noe dårligere enn 9600 Pro. Dersom du nevner noe om hvor mye du er villig til å bruke er det nok lettere å gi deg råd. :)

Eg har hovedkort som støtter agp. Et 9600pro ligger i en fin prisklasse for meg. Er Sapphire Radeon 9600PRO Advantage 256MB AGP noe å satse på???

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...