tomviktor Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ønsker kritikk av mitt blomsterbilde. Hva synes du? Hva kunne vært gjort anderledes? Bildet Lenke til kommentar
P.E.R.J Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er ingen "kritiker", men synes det er veldig fint! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Synes det var fint jeg, men jeg følte bakgrunnen var litt for grøn, lyste liksom mot meg. Men jeg er jo ikke noen profisjonell fotograft heller Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Synes det var fint jeg, men jeg følte bakgrunnen var litt for grøn, lyste liksom mot meg. Men jeg er jo ikke noen profisjonell fotograft heller Man trenger da ikke være profesjonell fotograf for å mene noe om bilder. Man tar jo ikke bilder for at den lille promillen skal synes det ser bra ut. Er mye viktigere at folk flest liker det. Dette bildet likte jeg, men er enig i at bakgrunnen kanskje blir litt for lys, da dette stjeler oppmerksomheten fra hovedmotivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå