Fragzor Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan fjerne inngravering på baksiden til en Ipod? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal du selge den? Tipper nok at grunnen til at de laget de inngraveringsgreiene var for at folk skulle kjøpe nye.... Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ehh... Det der synes jeg ikke var noe godt svar på spørsmålet mitt. Prøv igjen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det går jo ikke an å fjerne graveringer. Du kan jo gravere/pusse ned hele området rundt teksten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ehh... Det der synes jeg ikke var noe godt svar på spørsmålet mitt. Prøv igjen Var ikke savr.. Bare kommentar Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ehh... Det der synes jeg ikke var noe godt svar på spørsmålet mitt. Prøv igjen Var ikke savr.. Bare kommentar Du trenger ikke "opplyse" oss andre om det openbare. Kom heller med noe nyttig. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Man kan ikke fjerne graveringen uten å pusse istykker flaten, kan sikker syrevaske eller noe, men det vil ødelegge bakgrunnen. Konklusjonen er nok enten gravering eller ødelagt bakside Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) og forresten fragzor, ikke nødvendig å være så frekk ,folk ønsker bare å hjelpe Endret 28. oktober 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 og forresten fragzor, ikke nødvendig å være så frekk ,folk ønsker bare å hjelpe Han bad om det, virker ikke som han prøver å hjelpe. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Ærlig talt Fragzor, du kommer ingen vei med den tonen der. Endret 28. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sett ein bit med elektrikarteip over Slipe ned er vel lite lurt...betyr det så masse da? Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ærlig talt Fragzor, du kommer ingen vei med den tonen der. Nei, kommer ingen vei hvis alle bare skal komme med unyttig informasjon. Du har helt rett der. Slutt og mas om det drittet der nå. prøv å svar på spørsmålet, eller kom med "nyttige" kommentarer. Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Sett ein bit med elektrikarteip over Hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 og forresten fragzor, ikke nødvendig å være så frekk ,folk ønsker bare å hjelpe Han bad om det, virker ikke som han prøver å hjelpe. Nei... Kanskje det ikke hjalp så mye,, Hen hva gjør det at det står det? Skal du selge den? Tipper nok at grunnen til at de laget de inngraveringsgreiene var for at folk skulle kjøpe nye.... Er det frekt? Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan jo sparkle det kanskje? må nok pusse litt og lakkere eller noe etterpå Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Skal du selge den? Tipper nok at grunnen til at de laget de inngraveringsgreiene var for at folk skulle kjøpe nye.... Er det frekt? Ingen som har sagt det er frekt mongis. Nå må du sjerpe deg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skal du selge den? Tipper nok at grunnen til at de laget de inngraveringsgreiene var for at folk skulle kjøpe nye.... Er det frekt? Ingen som har sagt det er frekt mongis. Nå må du sjerpe deg Ok.. Newbie.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fragzor har fått en advarsel for det lille utbruddet sitt. Resten av dere, hold dere til emnet som diskuteres. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 går det ikke an å kjøpe deksel/bakdeksel da og sette på?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 går det ikke an å kjøpe deksel/bakdeksel da og sette på?? eller hvis du får det til: Graver et mønster med utgangspunkt i navnet på baksiden...slik at folk ikke ser teksten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå