opresterud Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har spilt inn en del MiniDV taper de siste 4 årene, de fleste på TDK taper. Har brukt ett Canon MV30i kamera. Nå viser det seg at flere av tapene har fryktelig mye skurr på de første 30-40 sekundene, dette er omtrent uten unntak. Har opplevd dette en gang før også, men nå tenkte jeg at jeg skulle brenne DVDer direkte fra tapene for å ha det tilgjengelig, og legge tapene i en bankboks. Har ofte spilt av taper inn på PC mer eller mindre med en gang de har vært spilt inn, men etter å ha ligget en stund kommer trøbbelet. Tapene har vært oppbevart forskjellige steder i huset, så det har ikke noe med hva dem har ligget inntill heller. Noen andre med samme dårlige erfaring? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har det samme med alle vanlige videokassetter jeg har. Liker ikke slikt analogt tullball. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Gikk gjennom noen flere taper i går, og det kan faktisk forekomme skurr så langt inn som 2 minutter. Noen av tapene har vært spolt helt tilbake, noen har vært i midten og andre har vært på slutten, når de har blitt lagret. Så dette virker heller ikke til å ha noe å si. Det rare er nemlig at de ikke var sånn med en gang de ble tatt opp, siden jeg vet de var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå