ZerBox Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Noen som vet om det er trygt å bruke Partition Magic 7 til å overføre diskplass fra d: til c: ? Jeg har hørt at mange må formatere disken etter å ha brukt programmet? Lenke til kommentar
Filius_two Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Heisann Jeg har selv brukt programmet og delte hdd med data på alt gikk veldig bra.(i allefall hos meg) Anbefales Hilsen Fil Lenke til kommentar
Ash Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg har brukt Partition Magic med delt hell. Men v7.0 har funket meget bra så langt. Det var værre med v6.0. Med den har jeg endt opp med å måtte formatere og starte fra scratch flere ganger. Lenke til kommentar
p4power Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har du noe viktig på disken, så ta backup først. Stort sett går det bra, men PM kan henge seg opp. Da må man som regel formatere alt, og start på nytt. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Nei, har egentlig ikke noe viktig... Men skremmr meg litt å kanskje måtte formatere harddisken Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: ZerBox skrev (2002-05-22 12:57):Nei, har egentlig ikke noe viktig...Men skremmr meg litt å kanskje måtte formatere harddisken Spooky det ja :smile: Vel, ville ha tatt backup av det du ikke kan skaffe igjenn, men ellers så er PM et 80% sikkert program. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det har jeg gjort flere ganger. Jeg har både redusert og økt størrelsen på c partisjonen på flere disker, og det har funket hver gang. Ikke no problem. Det med backup er jo viktig, men det å formatere er en easy opperasjon. Kopier alt av viktige data på d-partisjonen, formater c'en, og inns. på nytt. 40-50 min, og du har ferskt os. Det tar jo seff litt mere tid før du har alle prog. på plass, men det tar du etter behov. Det er IKKE farlig :wink: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Når man har formatert er det jo (som regel) en dræm å jobbe på PC-en, alt går kjapt og uten problemer. Lenke til kommentar
golas Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 har gjort det x antall ganger og det har aldri skjedd noe krøll her...med 7.0 vel og merke! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 *Hoste*Kanskje det er warezkopien som er buggete *Hoste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå