Prowl Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ja, men ipoden er jo så søøøøøøøt (btw. jeg var sarkastisk) Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes i micro'n var fin i det hele tatt. Gå for iPod! Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva med Archos XS200 ... Den er billigere (i følge ryktene blir den på rundt 1600-2000NOK) Jeg tror kanskje du overdriver litt med tanke på prisen. Pressemeldingen til Archos sier at veiledende pris vil være 2995,- Jeg lurer selv på hva jeg skal velge Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hva med Archos XS200 ... Den er billigere (i følge ryktene blir den på rundt 1600-2000NOK) Jeg tror kanskje du overdriver litt med tanke på prisen. Pressemeldingen til Archos sier at veiledende pris vil være 2995,- Jeg lurer selv på hva jeg skal velge Ja men nå sa jeg hva ryktene sier, og da er den veiledende prisen rundt 2000kr... I følge pressemeldingen til Archos om den Gmini 400 så er veiledende pris på over 4000kr, men den koster jo bare rundt 3000kr (i omtrent alle butikker), så jeg tror ikke at jeg bommer så veldig mye når jeg sier at prisen mest sannsynlig blir på ca. 2000kr... Men joda, vi får vente å se.. jeg er veldig spent i hvertfall, og regner med at jeg går for XS200, fordi jeg misliker apple produkter, og fordi den virker veldig lovende. EDIT: (men joda, 1600kr... er enig i at det virker lite sannsynlig, men det var den prisen som sto i VG sin artikkel om denne spilleren) Endret 3. november 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg håper så inderlig at du har rett! Du aner ikke Men vanligvis holder man seg kanskje (desverre) til veiledende pris ved innføring av et nytt produkt, så går det nedover etter det... til sammenlikning: Zen Micro veil. 2199,- vs. 2208,- i nettbutikk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg ville valgt iPod, fordi jeg kan ikke fordra Creative! Endret 3. november 2004 av datating Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg ville valgt iPod, fordi jeg kan ikke fordra Creative! Hmmm... God grunn! Lurer veldig på hva jeg skal kjøpe. Må si at micro og iPod har stiligere design enn Archos XS200.... Noen som kan finne ut av prisen? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen som kan finne ut av prisen? Nei, ikke annet enn det pressemeldingen til Archos sier: veiledende pris 2995,- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 iPod mini er dødsrå! Den er liten, masse mindre enn den ser ut på bilder, den er estetisk, den har den lagringsplassen du har behov for, den har et enkelt og funksjonellt menysystem, den er gjennomført kvalitet. http://www.absentvoid.com/hwno/ipod.jpg <= For sammenlignings skyld. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) iPod mini er dødsrå!Den er liten, masse mindre enn den ser ut på bilder, den er estetisk, den har den lagringsplassen du har behov for, den har et enkelt og funksjonellt menysystem, den er gjennomført kvalitet. http://www.absentvoid.com/hwno/ipod.jpg <= For sammenlignings skyld. Den ser faktisk enda mindre ut i hånden da Endret 6. november 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Rio Carbon ser stilig ut, og det er snakk om tyve timer batteri-tid, men selges ikke de andre steder enn i usa? Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 I prisguiden står det no at dei har fått inn creative zen micro på mshop og mpx, men viss ein går inn på sida står det ubekrefta 8/11! Er det bullshit? Eller har dei den på lager? Viss ikkje når ca får dei den inn? Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 den skal komme inn i midten av november tror jeg gleder meg til jul Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vi venter i spenning.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) EDIT: Ble visst dobbelt... Endret 8. november 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg har lest litt om Rio Carbon, og det er hvertfall en nettbutikk som har denne: http://www.batterystore.no/html/921.html Pris fra dem er litt stiv, 2.695,- Men det er det eneste stedet i Norge jeg har funnet hittil som har denne på sin liste. Men flere kommer vel sikkert før jul? mvh Terje Førsund #EDIT av moderator - fjernet link til egen bedrift Endret 9. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har nettopp bestilt meg en Zen Micro fra mpx, håper ikke det tar så altfor lang tid før de får de inn. Begynte å bli litt i tvil om når den skulle komme, komplett får den jo ikke inn før 1.januar Hvis det stemmer det som står på sidene deres da. Noen som har sikre kilder på når de kommer hit til landet? Håper på et par dager jeg Tok forresten en i svart, synes den virket alright. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Sliter med det samme valget jeg Endret 11. november 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Creative zen micro ... billigere, større lagringsplass bedre lyd og mindre samt flere og sterkere farger/finere design (syntes jeg iallefall) .... hva er problemet med valget? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har iPod Mini radio og opptak da? Så vidt jeg vet er det bare Zen Mirco som har det (mulig jeg tar feil), og da er det jo ingen tvil, i tilegg synes JEG at Zen Micro er finere (men det er min mening)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå