eKoFiSK Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Pcen min viser bare svart skjerm ved startup. Sendte hk til retur, og fikk nytt tilbake, men det funker fortsatt ikke. Hva kan være galt? Sjekk profilen for specs Kan en mod vennligst flytte denne til riktig sted.. hvis jeg har posta feil da. EDIT: Fjerna specs ... Endret 27. oktober 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 prøv en nortwood eller prescott kjerne , mulig den willametten ikke passer, kortet har vel ht tilpasning . Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jaha... Har ikke tilgang på andre p4 prosessorer da.. alle kompisene mine har amd Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er nok CPU'en som ikke passer, kjøp ny CPU.. Kan komme ned i morra og se på den anyway Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Mange fine 3ghz 800Mhz cpu'er til salg nå lasse, sjekk bruktmarkedet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg ville først og fremst shekke om rammen ikke der defekt, defekt ram kan føre til svart skjerm, det skjedde til en kompis av meg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå