anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 halla, jeg og gruppa mi skal sette op neste gymtime, og vi skal ha tema koordinasjon. noen som kan poste deres valg?, helst fra folk som ha peiling, ikke bare post det du syntes er artig i gymmen. ps: gjerne fra en annen gymlærer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Aerobic og hoppetau? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sett opp en slags "løype" der du lager flere stasjoner. Sett opp en bukk, sett ut tau til å "snurre" dere i. Sett opp en bom hvor dere skal hoppe over, og kanskje plassere ut noen hoppetau hvor dere hopper noen repetisjoner. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hinderløype er en sikker vinner. Og tenk her på at en for å trene kooridinasjon bør gjøre ting en ikke kan utenatt fra før. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Flere ting på en gang er alltid artig når det kommer til koordinasjon. Leke sisten med oppsatte hinderløyper. Kun lov til å trå der og der. Dritartig og krever seriøst mye balanse og kroppsbeherskelse. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Få de til å jogge rundt i en sirkel, mens du roper "høyre arm i bakken". Da skal de ta venstre fot i bakken. Roper du "høyre fot i bakken", skal de ta venstre hånd i bakken. Get my point? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Få de til å jogge rundt i en sirkel, mens du roper "høyre arm i bakken". Da skal de ta venstre fot i bakken. Roper du "høyre fot i bakken", skal de ta venstre hånd i bakken. Get my point? i hele timen? oppvarming tenker jeg.... tror det blir hinderløype, sånn ikke lov til å trå i gulvet, kun på matter i ringer o.l. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 trommespilling Kanskje litt vanskelig å skaffe nok trommesett. Men det er sykt vanskelig å spille f.eks hihat, skarptromme og stortromme med forskjellig rytme (slå på forskjellig til), men nå spiller jo jeg ikke trommer heller da Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hehe, ja, derfor men trommespilling krever sykt med koordinasjon. få alle i klassen til å snurre hendene i motsatt rettning. Noen her som klarer det? i do Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) seff klarer jeg å snurre de hver sin retning *gjør det nå" (kl 22:01) Endret 27. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 tror jeg var den eneste i min klasse i 10. som klarte det. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Noen her som klarer det? Lett at jeg gjør. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Prøv å ta med beina også da blir det verre. Høyre bein i samme takt som venstre arm. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du Gymnos? I så fall leser du på VK2-kapittelet, står en del nyttig der. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Prøv å ta med beina også da blir det verre. Høyre bein i samme takt som venstre arm. da er det jo faktisk slik at man må ta seg noen minutters øving før man klarer det... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 har faktisk gymnos, og har lest, men tenkte kanskje noen her viste om noe annet som jeg kunne brilliere med og imponere læreren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå