Gå til innhold

DVD zone-unlock

Anbefalte innlegg

Jeg har en Toshiba Sattelite 1800 - 804, som jeg gjærne vil få endret på firmwaren slik at jeg kan spille alle dvd soner...noen som har prøvt og fått det til å funke, og som vet hvor jeg finner den rette firmwaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Folo!

Dvd spillaren din heiter vel ikkje Toshiba Sattelite 1800 - 804 gjær den vel?

Er ikkje det ei bærbar maskin?Det ein trenger å vite kva dvd spillaren heiter..Om du ikkje veit det..

Kan du ta kontakt med dei du kjøpte maskina av og høre..

Eller skjekke under oppstart kva dvd spillaren heiter eller i oset under innstillingar..

(ulik framgangsmåte,spørs kva opperativsystem du bruker..)

Lenke til kommentar

Stemmer det Hassan, men jeg ville ikke ha stolt på Windows/evt andre OS, eller oppstartsbeskjedene. Store selskap som Compaq, Toshiba etc. kjøper DVD spillere fra andre som Pioneer osv. men skifter navnet i firmwaren til eks. Compaq. Irriterende, men jeg har klart å leve med det på Compaqen min. Jaja, det du må gjøre er å lese på selve spilleren, eller spørre Toshiba support. De pleier å svare raskt på slikt, eller så henviser de til tekniske dokumenter der du helt sikkert finner navnet på spilleren. Men så gjenstår jo selvsagt å finne patchen som gjør den til sone 0 spiller.......

Lenke til kommentar

Hei vell!

Sa vel egentlig ikkje at du kunne stole 100% på informasjonen ein får fra Windows opperativsystemet pga det du nemte..Men,det eg meinte var at det er ein mulighet før ein eventuelt tar kontakt med dei ein kjøpte den bærbare pcén av eller leverandøren direkte..

Lenke til kommentar

Gå til http://www.visualdomain.net/ og hent ned dvd drive region info, så ser du hva slags spiller du har.

Gå deretter til http://www.firmware.fr.st/ og finn patch til dvd spilleren din der.

Selv hadde jeg en Compaq DVD113R, som egentlig er en Pioneer spiller. La inn Pioneer firmware + en annen patch og vips var zonelock borte :smile: Nå kan jeg forandre sone unlimited med ganger med DVD region killer v2.5 :smile: :smile:

Lenke til kommentar

i følge freshDiagnose er det en: TEAC DV-28E-B 7.2A

jeg va litt kjapp med postinga tror jeg, men har leta rundt litt på the firmaware forum, men det ser ikke ut som det finnes noen firmware tilgjengelig til den dvd'en enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...