hetoft Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sony slapp i dag nyheten om at Playstation Portable (PSP) er å få kjøpt i Japan fra og med 12. desember. Der vil prisen med dagens kurs ligge på rundt 1200 norske kroner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Det var mye billigere enn jeg trodde. Trodde den skulle koste ihvertfall 3k. Med denne prisen kommer jeg ihvertfall til å kjøpe den Endret 27. oktober 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var mye billigere enn jeg trodde. Trodde den skulle koste ihvertfall 3k. Med denne prisen kommer jeg ihvertfall til å kjøpe den Det er 1200 i japan.. med de fine norske avgiftene så tipper jeg de kommer til og selge den for over 2000kr.. noen som har en liste med spill som kommer til og bli lansert på PSP? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) jeg skal nok ha den og... FF7 kommer til den ! ====> Anubizzzz: psp.ign.com <==== den koster faktisk det samme eller mindre enn Nintendo DS enda alle sa den ville koste en del mer... artig Endret 27. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ====> Anubizzzz: psp.ign.com <==== Takker og bukker .. Kommer garantert til oog skaffe meg denne Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Sony lanserer i tillegg en utvidet PSP-pakke. Denne vil inneholde en PSP-maskin, strømforsyning, øhh... følger det ikke med lader i standard pakka ? hvor dumt er ikke det, som å selge en mobil uten lader...merkelig.... og Anubizzzz: Youre welcome f**n det blir fett å spille fete spill på en såpass grei skjerm med ps2 grafikk....me luv også en ting, hvis det er vanlige MS Duo kort som den bruker kan vi vel bruke 256MB kort med den ? Endret 27. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 husker allerede når PS1 kom at jeg tenkte, faen hvorfor lager dem ikke en Playstation Portable? (kom faktisk på akkurat det navnet for jeg syntes det passa) men det tok sin tid gitt...hehe Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 den koster faktisk det samme eller mindre enn Nintendo DS enda alle sa den ville koste en del mer... artig Den koster mer enn DS. DS kommer til å koste ganske nøyaktig 1000,- i USA (1200-1400 her da kanskje?). Gleder meg klart mer til DS (fantastiske gameplaymuligheter), men det spørs vel om man ikke må ha begge. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Okei... da tenkte jeg vel på prisen som var beryktet til å være rundt 1500 her da.. men prisen er ikke verst for noen av dem... det er bare at jeg har ps2 og synes psp virker mest interresant egentlig, men DS virker veldig artig den og, med dobbel touch screen og hele pakka.. men for meg så virker det bedre i lengden med en stor skjerm vs to mindre.. en ting jeg lurer litt på er dette med filmer på psp.. skal de selges i vanlige videobutikker på lik linje med dvd eller? hmm... Endret 27. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Denne maskinen her ser ganske artig ut. Kanskje jeg skal handle meg en sånn PSP jeg også. Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror jeg må få meg en slik når den kommer ut på markedet i Europa, prisen var ganske lav for en så bra maskin. Gleder meg Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Mye billigere enn jeg trodde, og det er bra, men jeg skal ha DS, så jeg tror det ikke blir aktuelt med det første Lenke til kommentar
mESA Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hadde vært litt morrsomt om de hadde laget GTA:SA til PSP Altså ment som ikke bra... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hadde vært litt morrsomt om de hadde laget GTA:SA til PSP Altså ment som ikke bra... Det tror jeg ikke hadde blitt aktuelt. Ta et så bra spill og gjøre det til en dårlig versjon, hadde ikke blitt bra. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg vil gjøre oppmerksom på at dette forumet ikke er noen chattetjeneste. Småprat, og som blant annet skryt av antall innlegg kan dere gjøre privat via PM eller på f.eks. IRC. Har slettet enkelte meningsløse innlegg, og håper dere forstår dette. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er det harddisk på denne maskina? tenker på musikk mulighetene Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Det følger med lader,veske, 32 mb minnekort. ++++ les her: http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle295260.ece Endret 27. oktober 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hadde vært litt morrsomt om de hadde laget GTA:SA til PSP Altså ment som ikke bra... Det tror jeg ikke hadde blitt aktuelt. Ta et så bra spill og gjøre det til en dårlig versjon, hadde ikke blitt bra. hvorfor må det bli dårlig versjon ? den har da mulighet til å lage ca tilsvarende grafikk som ps2 og skjermen er da 4,3 tommer.. Rockstar har faktisk et spill under utvikling til PSP så det kan hende det er et GTA spill... hadde blitt dritglad hvis det hadde vært det jeg... jeg skal uansett ha PSP ass den virker fet og det kommer mange fete spill ===> EDIT: Bethesda som utvikler Elder Scrolls serien har et spill under utvikling for PSP ! lurer på hva det kan være ? EDIT2: LOL Originally Posted by RRunner 1) A pirate enters a bar with a stearing wheel down his pants. pirate: I'll have a Whiskey arrrrrrrrrr bartender:You know you have a stearing wheel down your pants? pirate:arrr aye, its driving me nuts arrrrr Endret 28. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo kjempeflott om prisen virkelig blir så lav. Har da selvfølgelig mest lyst på superpakken. Og så kan man jo da ta seg råd til å kjøpe både PSP og DS. Win-win situation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg